Beantwoord

Problemen met de Seaters website

  • 25 March 2024
  • 24 reacties
  • 152 keer bekeken

Ik heb een paar maanden geleden proberen via de KPN site in te loggen bij seaters voor de dierentuinkaartjes. De site van seaters sloeg constant op hol. De moderator wist ook geen oplossing en kreeg alleen de dooddoender van volgende keer beter. 😡

Nu probeer ik weer in te loggen bij seaters voor het rijksmuseum en weer slaat seaters op hol. Maakt niet uit of ik een andere browser, apparaat of wat dan ook gebruik. Ga ik nu weer zo’s antwoord krijgen van ik weet niet wat er aan de hand is en volgende keer beter?

icon

Beste antwoord door rolimast 12 April 2024, 12:05

Bekijk origineel

24 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Wat bedoel je met 'op hol slaan'?

Hij logt niet in en het scherm flikkert alleen maar zwart-wit zwart-wit zwart-wit

Reputatie 7
Badge +8

Ik ga mij afvragen of dit niet meer een technisch probleem bij jou computer is? Ik heb eerlijk gezegd nog nooit gehoord van flikkerende schermen bij het inloggen. 

Maar mocht je dit gedrag vast kunnen leggen, ik ben benieuwd.

Verder kan je dit beter afhandelen met de helpdesk van Seaters. Seaters is niet van KPN namelijk. 

Dank je wel. Vreemd dat het ook op mijn telefoon en laptop is. Maar oké 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @rolimast,

Even voor de volledigheid: technische ondersteuning voor seaters, ontvang je door een zo volledig mogelijke mail te sturen naar helpdesk@seaters.com. Vanuit daar zullen ze je er vast verder mee kunnen helpen, zodat je niet wéér naast een actie grijpt 😕

Dank je wel Maja.

Heb nu al twee acties misgegrepen. Dierentuin en Rijksmuseum.

Forum helpt niet.

KPN helpdesk helpt niet. Zij zijn tenslotte tussenpersoon tussen mij en seaters.

Seaters reageert niet op mail en ook niet via hun antwoordformulier. Zelfs een bijlage gestuurd van het probleem. (Print screen)

 

Kortom,

 

Waardeloos. Tijd om KPN vaarwel te zeggen.

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Het forum en de KPN helpdesk kúnnen hierbij niet helpen @rolimast, aangezien dit echt een technisch mankement aan de kant van Seaters (ander bedrijf dus) lijkt te zijn. Ik hoop toch dat ze snel reageren!

Als ik zelf naar de Seaters website ga, werkt die naar behoren. 

Beste Maja, Het leek even dat seaters me ging helpen. Ze kwamen met een zogenaamde oplossing. Nog steeds hetzelfde probleem op al mijn apparaten.. een scherm wat afwisselend dan weer wit, dan weer zwart wordt en af en toe de melding server in mantenaice. Ik ben hier nu al maanden mee bezig. Ben KPN en seaters kotsbeu. Waardeloze service. Hoe zeg ik het makkelijkste KPN op? Dat wordt trouwens ook via trustpilot een waardeloze beoordeling. Wat een waardeloze frustrerende gang van zaken en een forum waar je niks aan hebt bij problemen.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @rolimast ,

Hier totaal geen problemen met de website van Seaters. Ik ben zo'n melding over die website ook nooit eerder hier op het KPN-Forum tegengekomen.

Wat je kunt proberen is om je cookies en je browsegeschiedenis te wissen.  

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @rolimast ,

Hier totaal geen problemen met de website van Seaters. Ik ben zo'n melding over die website ook nooit eerder hier op het KPN-Forum tegengekomen.

Wat je kunt proberen is om je cookies en je browsegeschiedenis te wissen.  

@rolimast 

Heb je al de cookies en je browsegeschiedenis verwijderd? 

Ja. Biedt geen oplossing. Krijg van seaters alleen de mededeling server under mantenaince

Zie mijn bijlage. En de helpdesk van seaters wil niet meer reageren. 

 

Reputatie 7
Badge +20

Als ik hier naar de website https://www.seaters.com/kpn/authenticate/landing toe ga, werkt die prima. Er is dus niet daadwerkelijk iets met de server aan de hand, anders zou iedereen die naar deze site toe gaat deze melding krijgen. Hoe ga je naar de website toe @rolimast? Je geeft aan ‘via de KPN site', maar wat gebeurt er als je er rechtstreeks naar toe gaat?

Zelfde probleem. Ik kom met geen mogelijkheid op de site van seaters. Wordt op al mijn apparaten onmiddellijk geblokkeerd. Ze slaan op hol en ik krijg bovengenoemde foutmelding om de paar seconden in beeld. Seaters helpdesk reageert ook niet meer op mijn mails. Die weten het blijkbaar ook niet. Ivan alles geprobeerd.  Ik geef het maar op. KpN extra's voor mij blijkbaar niet weggelegd.  Wacht nog even op het einde van mijn contract en stap daarna over op ziggo. Toch bedankt voor het meedenken. En wat betreft seaters. Samenwerking gewoon stoppen. Waardeloze klantenservice die gewoon niet meer reageren als ze het ook niet weten.

Reputatie 7
Badge +20

Wat ontzettend raar en vooral ook erg jammer @rolimast 😕

We horen hier verder helemaal niemand over en het valt ook niet te reproduceren dus ik heb ook echt geen idee wat hier aan de hand kan zijn 🙁

Heb je het ook al geprobeerd met je mobiel en dan via je mobiele date en dus NIET via de wifi?

 

Reputatie 7
Badge +28

 

 

Probeer het anders eens via deze link :

https://www.seaters.com/kpn

 

Want als ik op jouw plaatje kijk, lijkt er wat anders te staan. Iets met #lkpn of zo.  

Dank je hoor. Maar ook met jouw link kom ik gewoon weer niet verder dan die serverstoring en ook de voorgestelde manier om het niet via WiFi te doen maar via 5G  brengt me niet verder. Het lijkt wel of mijn emailadres is geblokkeerd of zo. En het maakt niet uit of ik inlog via mijn telefoon, PC of laptop. Ik krijg iedere keer de mededeling server under mantenaice. Zelfs nog geprobeerd met een VPN. Het probleem ligt echt bij seaters die, zoals al gezegd, niet meer reageren op mijn mails. Wat een slecht bedrijf zeg. 

Reputatie 7
Badge +30

@rolimast, het mailadres waarmee jij probeert in te loggen, en waarmee je contact hebt gehad met Seaters, is dat ook het mailadres dat je hier op het forum gebruikt?

Ja

Reputatie 7
Badge +20

Ok duidelijk, we hebben jouw mailadres nu doorgegeven aan de contactpersoon voor seaters binnen KPN, deze gaat er voor zorgen dat onderzocht gaat worden wat hier aan de hand kan zijn.

Als we een reactie ontvangen, laten we dat direct weten hier!

Hartstikke bedankt. 

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan, laten we hopen dat dit toch wel op te lossen valt! Het verzoek is nu vanuit onze contactpersoon bij Seaters neergelegd om hierover contact met jou op te nemen, laat je het weten als je iets hebt gehoord? 

Dank je wel Maja. Ik heb niks meer gehoord van seaters, maar ze zullen wel iets gedaan hebben achter de schermen. De foutmeldingen die ik constant kreeg zijn nu verdwenen en ik kan nu eindelijk inloggen. Het heeft wel maanden geduurd maar de aanhouder wint. Nogmaals dank.

Reputatie 7
Badge +20

Ah, dan hebben ze de oorzaak toch gevonden dus. Heel fijn dat het eindelijk lukt! 😊

Wel flauw dat ze dit dan niet volgens afspraak ook even aan je hebben laten weten. Ga ik nog even doorgeven aan onze contactpersoon want ik vind dat niet zo netjes!

Reageer