Beantwoord

Recht op Husselkorting, maar niet verrekend op factuur

  • 1 April 2022
  • 3 reacties
  • 90 keer bekeken

Hallo,

Ik heb KPN Mobiel en KPN Internet, en heb daarmee recht op Husselkorting. De korting wordt alleen steeds niet verrekend op de factuur en ik zie dat ik dus al maanden te veel betaald heb. 

Op MijnKPN zie ik beide producten gewoon staan. https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm helpt me dus ook niet verder om het te regelen.

Is er een medewerker aanwezig die me verder kan helpen?

 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 5 April 2022, 21:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @1108vr, normaal zou je jouw abonnementen kunnen aanmelden via de pagina die daar speciaal voor is: https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm
Uit jouw post begrijp ik, dat dat niet lukt. Als je jouw profiel invult en mij een seintje in dit topic wil geven? Dan ga ik voor je aan de slag. 

Ik heb mijn profiel ingevuld.

Als ik mijn gegevens invul op https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm, herlaadt hij alleen de pagina.  Volgens deze pagina zou ik op MijnKPN onder Producten "Bekijk hier uw voordelen" moeten zien, maar die optie zie ik niet.

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb mijn profiel ingevuld.

Als ik mijn gegevens invul op https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm, herlaadt hij alleen de pagina.  Volgens deze pagina zou ik op MijnKPN onder Producten "Bekijk hier uw voordelen" moeten zien, maar die optie zie ik niet.

 

Daar gaat dus iets niet goed @1108vr. Gelukkig kon ik het voor jou regelen. Als het goed is, krijg je ook bericht dat de Husselvoordelen nu actief zijn op jouw abonnementen.