Beantwoord

Spotify met entertainmentkorting net zo duur als ik al betaal

  • 19 December 2023
  • 4 reacties
  • 77 keer bekeken

Ik heb internet en TV bij KPN en ook een abonnement Spotify Premium. 
Als ik Spotify via KPN zou willen hebben moet ik € 10,99 per maand betalen.rDat is precies eveveel als ik nu al betaal.  Hoezo, “Entertainmentkorting” ? 
Groet, Klaas600

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 20 December 2023, 15:24

Bekijk origineel

4 reacties

Zie onderstaande link @Klaas60. 

https://www.kpn.com/combivoordeel/entertainmentkorting.htm#:~:text=Met%20welke%20entertainmentdiensten%20krijg%20ik,of%20Xbox%20Game%20Pass%20Ultimate.

daarin staat o.a. dat je eerst Spotify op moet zeggen, dan weer aanmelden bij KPN.

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Klaas60., welkom hier. 

Nomen egt dit al goed uit. De entertainmentkorting wordt apart toegepast. Deze korting kun toepassen op een van de entertainmentpakketten, o.a. Spotify maar ook bijvoorbeeld Netflix. Deze korting kun je echter maar 1 keer toepassen, dus als je zowel Netflix als Spotify kun je de korting 1 keer toepassen. Dit gebeurt automatisch wanneer je KPN mobiel abonnement gekoppeld is aan je KPN thuisabonnement. 

Ik hoop dat het zo duidelijk is. 

 

Goedenavond, ik heb internet en TV en mobiel bij KPN, als ook een abonnement Spotify Premium. Verder geen entertainmentpakketten, maar ook geen korting op Spotify Premium.

Het proces van eerst Spotify opzeggen en daarna weer aanmelden heb ik reeds met succes doorlopen. Alleen de korting krijg ik niet verwerkt. Kan iemand mij daarbij helpen?

Groet, HZ

Reputatie 7
Badge +24

Hi @HZA, ik zie dat je ook in een ander topic een antwoord hebt gekregen. Maar ik plaats het hier voor de zekerheid ook. Heb dit Aanmeldformulier Combivoordeel KPN al ingevuld?

Reageer