Beantwoord

Waar is Verhuiscadeau gebleven voor bestaande klanten?

  • 8 October 2022
  • 5 reacties
  • 438 keer bekeken

Waar is de aanbieding gebleven waarbij bestaande klanten bij een verhuizing kunnen kiezen tussen 2 superwifi punten of een korting? De korting stond mij wel aan in deze dure tijden.

Als ik klik op verhuizing staat er nog wel “Verhuiscadeau” maar ik kan niets kiezen.

Zou ik niet beter kunnen opzeggen op mijn huidige adres en een nieuw abonnement afsluiten op het nieuwe adres? Dan heb ik ook meteen alle apparatuur nieuw.

icon

Beste antwoord door Anonymous 8 October 2022, 17:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

Dat laatste is zeker een goeie optie.  Dan kan je zowel in het huidige huis als in het nieuwe een verbinding hebben mocht je dat willen.  Handig als er lang geklust moet worden bijvoorbeeld 😉

Hallo @ottosalomons volgens de verhuispagina krijg je 2 superwifipunten als je verhuist.

Heb je die superwifipunten al volgens KPN, dan krijg je je 6 maanden €20 korting is €120.

Jij hebt blijkbaar (nog) geen wifipunten, dan krijg je die dus, ter waarde van €199.

Als je ze niet wilt of kunt gebruiken zet je ze op een of andere verkoopsite en vraag je €120 voor, dan heb je die korting alsnog te pakken.

 

Ik zie deze actie helaas ook niet meer staan. Wij verhuizen volgende maand en wou graag gebruik maken van het verhuiskado, echter lijk ik nu net te laat de verhuizing door gegeven te hebben...😥

Ik zie deze actie helaas ook niet meer staan. Wij verhuizen volgende maand en wou graag gebruik maken van het verhuiskado, echter lijk ik nu net te laat de verhuizing door gegeven te hebben...😥

Voor mij inderdaad ook geen verhuiscadeau. 😞 Wel jammer. Heb de verhuizing wel doorgegeven maar blijf toch wat teleurgesteld achter.

Reputatie 7
Badge +17

De (verhuis)acties wisselen regelmatig. Soms is er geen actie, andere keren weer wel. Dit is van tevoren niet te zeggen.