Beantwoord

Waarom kan ik geen MB's delen met mijn zoon op zijn adres

  • 3 September 2023
  • 6 reacties
  • 89 keer bekeken

Hallo,

waarom kan ik geen mb’s delen met mijn Zoon , die niet in een huishouden is, maar wel bij kpn een abonnement heeft? Ik kan wel mb’s doneren aan het rijksmuseum maar daar woon ik dan weer niet ;)

icon

Beste antwoord door Anonymous 3 September 2023, 15:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @Oscarr dat kan dus alleen bij mensen op 1 adres binnen hetzelfde huishouden, dat zijn de voorwaarden.

Reputatie 7
Badge +6

 

Hoi Jan,

 

dat wist ik inderdaad. Maar logisch is het niet.

dank je,

oscar

Reputatie 7
Badge +24

Logisch is het wel. Het doel van mb's delen is klantenbinding. Meerderen leden binnen hetzelfde huishouden die bij KPN een abonnement afsluiten omdat ze zo dan mb's kunnen delen. Het weerhoud mensen er van om over te stappen naar een andere provider. Want dan kunnen ze geen mb's meer delen. 

Gratis mb's delen buiten het huishouden zou veel minder effect hebben en KPN meer kosten dan het oplevert. Sommige klanten zouden een handeltje op kunnen zetten en tegen betaling mb's delen met de buren/vrienden. Dat is niet de bedoeling. 

Logisch is het niet als het rijksmuseum geen gezinslid is en mijn Zoon wel. Dat bedoel ik. 

De instellingen hoeven ook geen familie te zijn, daar kun je overtollige mb's aan doneren die je tegen het einde van de maand over hebt, voor het goede doel dus. @Oscarr