Beantwoord

Wanneer krijg ik de beloofde 2,50 korting?

  • 3 August 2023
  • 5 reacties
  • 52 keer bekeken

Graag krijg is de 2,50 per maand korting die mij beloofd is voor het 2e mobiele abonnement bij KPN!

Wanneer wordt dit doorgevoerd?

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

icon

Beste antwoord door ikheetjeff 4 August 2023, 02:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Graag krijg is de 2,50 per maand korting die mij beloofd is voor het 2e mobiele abonnement bij KPN!

Wanneer wordt dit doorgevoerd?

Heeft u een thuisabonnement van KPN? 

Jazeker en de winkel waar ik het abonnement afsloot veranderde de 17,50 in 15,00 handmatig( dat komt natuurlijk nu niet goed!).

Ik heb alle producten gekoppeld  op mijn KPN en wacht even af wat er gaat gebeuren!

Nog tips?

 

Reputatie 1

Succes wij hadden alles goed geregeld en zijn nu al uren aan de telefoon omdat KPN het niet kan regelen. 😡😡 ze blijven maar doorverbinden niemand weet hoe het moet. Ik hoop dat het bij jouw sneller gaat.

Reputatie 6
Badge +8

Jazeker en de winkel waar ik het abonnement afsloot veranderde de 17,50 in 15,00 handmatig( dat komt natuurlijk nu niet goed!).

Ik heb alle producten gekoppeld  op mijn KPN en wacht even af wat er gaat gebeuren!

Nog tips?

 

Gaat het over een 3GB Mobiel abonnement die normaal 17.50 euro kost, maar met combivoordeel 15 euro? Combivoordeel gaat 9/10 keer automatisch aan op je abonnementen als ze actief staan. Als dat niet gebeurd kan het zijn dat je orders nog niet zijn gekoppeld als “gezin”, ondanks dat het op het zelfde adres staat.

De klantenservice kan dat snel voor je fixen via 0800-0402, of je doet het online via dit formulier: https://www.kpn.com/combivoordeel/aanmelden.htm

 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @IDammers, als het zelf aanmelden via het aanmeldformulier niet lukt, dan kijk ik graag voor je de boel na. Zou je dan jouw forumprofiel in willen vullen en hier een seintje geven?