Beantwoord

Wat gebeurt er met de CombiVoordelen als ik mijn abonnementen verleng of omzet?

  • 27 March 2024
  • 1 reactie
  • 54 keer bekeken

Goedendag,

Alvorens eventueel te verlengen wil ik graag enkele zaken verduidelijkt hebben.

Op dit moment heb ik Internet en TV (2 HD boxen incl. opnemen), met als compleet voordeel gratis ESPN. Verder heb ik een mobiel onbeperkt mobiel abonnement (Hussel).  Beide kunnen verlengd worden.

In het verleng aanbod (Internet en TV) krijg ik 9 maanden 10,- korting als ik verleng met 2 jaar en behoud ik mijn huidige abonnement.

Als ik geen gebruik maak van het verlengaanbod en ervoor kies om “over te stappen” naar Internet en TV+ krijg ik geen korting meer, hoewel ik toch langer kpn abonnee blijf. Er is voor bestaande abonnees die naar deze nieuwe abonnementsvorm gaan een aanbieding?

Verder zie ik in de prijsspecificatie het gratis Pluspakket en Entertainmentvoordeel. Deze krijg ik vanwege mijn mobiel abonnement neem ik aan?

Ook lees ik bij het combivoordeel bij het Mobiel Abonnement achter de link "meer informatie” het volgende:

Heb je een ander Internetabonnement van KPN?

Dan krijg je gratis ESPN Compleet of Pluspakket. Standaard staat het Pluspakket aan. Je kunt maandelijks van zenderpakket wisselen.

Hoe kom ik hiervoor in aanmerking? Ik heb namelijk liever ESPN Compleet dan het Pluspakket.

 

Veel vragen, dank voor de eventuele reacties. 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 27 March 2024, 19:39

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @SiessieB ,

Als je kiest voor verlengen, ga je het gratis ESPN-pakket kwijtraken. Je krijgt daarvoor in de plaats het gratis pluspakket. 

Wil je dit niet, dan moet je niet verlengen. 

Er zijn wel andere voordelen bij verlengen, waarschijnlijk gaat bv de prijs van jouw abonnement omlaag. 

Het is een kwestie van goed inlezen en dan een keuze maken. Misschien kan ik je helpen met de informatie hieronder:

Je kunt jouw abonnement dus goedkoper maken door te verlengen.

Dat kan telefonisch via 0800-0402. Het kan sinds kort ook via internet: https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Hier vind je de status van de bekende bevindingen van KPN TV+: 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht: 

 

Reageer