Beantwoord

Wat zijn de Black Friday Deals 2023 voor bestaande klanten?

  • 24 November 2023
  • 9 reacties
  • 519 keer bekeken

Wil graag weten of er voor bestaande klanten ook Black Friday deals worden aangeboden, twijfel namelijk om een keer over te stappen naar Ziggo, gezien de aanbiedingen die ze daar ook hebben.

Bij KPN ook leuke aanbiedingen alleen dan voor nieuwe klanten. Net al telefonisch contact gehad met KPN alleen degene die je dan aan de lijn krijgt moet je dan toch weer doorverwijzen waarna je vervolgen een wachttijd hebt van 40 min. 

Bij Ziggo wordt je al een heel stuk wijzer via de online chat.

Zou van KPN ook graag willen weten wat ze zouden kunnen aanbieden, alleen is wat lastiger om nu met ze in contact te komen.

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 24 November 2023, 16:24

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @JRIESOOL ,

Zo werkt het helaas niet. Die black-friday-korting geldt alleen voor nieuwe klanten. KPN hanteert voor de bepaling nieuwe klanten een periode van zes maanden geen abonnement te hebben gehad.   

Reputatie 5
Badge +1

Voor degenen die daar zin in hebben is ieder jaar overstappen dus een idee.

Eigenlijk hetzelfde als bij energieleveranciers, alleen nieuwe klanten zijn belangrijk.

Vandaag contact gehad als vaste klant van KPN en gevraagd wat ze voor vaste klanten kunnen betekenen voor verlengen internet en tv abbo. Helaas is de aanbieding voor verlenging van mijn contract om te huilen! Bijna €350.- meer per jaar dan mijn huidige contract die na het weekend afloopt. KPN legt het ene na het andere netwerken aan, dus kunnen ze het zich blijkbaar permitteren om klanten te verliezen. 

Overstappen dan maar..

Badge +19

Je abonnement loopt niet af maar wordt maandelijks opzegbaar.  Qua prijs blijft alles hetzelfde. Ze weten heel goed dat het aantal overstappers klein is dus daar houden ze rekening mee. Je bent natuurlijk wel bij één van de beste netwerken ter wereld 😉. 

Had abbo van 1 jaar. Vorig jaar als klant met lopend contract, zonder kortingen gebeld en ik kreeg een prima aanbod. Dat scheelde me de eerste 9 maanden €45.- p/m. De aanbieding die ik nu kreeg was een korting van €75.- voor een heel jaar.. Lachertje natuurlijk, (zelfs voor het allerbeste  netwerk ter wereld) 

Badge +19

Juist door het geven van dat soort kortingen gaan de prijzen omhoog. Gelukkig zien ze dat eindelijk in. 

Reputatie 7
Badge +8

KPN heeft het beste mobiele netwerk ter wereld. Het gaat hier niet om mobiele abonnementen @Joep1965 

 

Badge +19

@Berteman ik zeg toch niet "het beste netwerk".

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @JRIESOOL ,

Zo werkt het helaas niet. Die black-friday-korting geldt alleen voor nieuwe klanten. KPN hanteert voor de bepaling nieuwe klanten een periode van zes maanden geen abonnement te hebben gehad.   

@JRIESOOL

Heb je via 0800 - 0402 nog je contract kunnen verlengen tegen een leuke prijs?  

Reageer