Beantwoord

Welke korting behoud ik na opzeggen tv van KPN

  • 16 December 2022
  • 2 reacties
  • 110 keer bekeken

Hoi,

 

Ik heb nu de volgende abbonementen bij KPN

Internet 1gb & tv 2 ontvangers + spotify + gratis pluspakket a €77,49

 En twee mobiele abbonementen 1 met €7,50 en 1 met €5,. Korting.

Nu kijken wij bijna geen tv en wil ik de tv eigenlijk opzeggen. Het wordt me echter niet duidelijk wat ik dan ga betalen.

1. Blijft de korting bij beide mobiele abbos hetzelfde? Of is alleen internet niet voldoende voor deze korting.

2. Het pluspakket kan niet meer gaat dan de entertainment korting van spotify af?

Dus betaal ik 15 euro minder (2 tv's er af) of 20 euro minder omdat entertainment nu van spotify afgaat. Ik hoor het graag even.

icon

Beste antwoord door Noordzee 16 December 2022, 14:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Beerze1985 ,

Je kunt rustig de TV uit jouw abonnement halen. Dat heeft geen gevolgen voor de kortingen voor de mobiele abonnementen. 
 

De entertainmentkorting op spotify blijft gewoon bestaan. Dat betekent dat je vijftien euro per maand gaat besparen. 
 

Als aanvulling nog de werking van KPN Hussel-thuis (internet) met als toevoeging dat het pluspakket gratis is als je ook een mobiel abonnement hebt bij KPN: 

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Entertainmentkorting blijft gewoon. U gaat inderdaad 15 euro minder betalen. De mobiele abonnementen blijven onveranderd.