Beantwoord

Welke voordelen zijn er voor bestaande klanten?

  • 16 February 2024
  • 3 reacties
  • 415 keer bekeken

Beste , ik ben nu reeds 5 jaar klant en zou graag vernemen van welke voordelen ik gebruik kan maken. Dit om het aantrekkelijk te houden, in vergelijking met andere aanbieders die ik overweeg. Ik betaal nu 100 euro per maand en zou graag vernemen welke korting ik kan ontvangen hierop. 
Alvast bedankt voor de medewerking. Groet, Robin 

icon

Beste antwoord door PeterG 16 February 2024, 12:53

Bekijk origineel

3 reacties

Mogelijk scheelt het al om naar het nieuwste abonnement over te gaan.

5 jaar…. Dat kan nog “internet+tv” of nog Alles in één zijn ook. Aan de hand van de prijs lijkt het mij dat je wel extra's hebt als pluspakket, opnemen ofzo. 

Als je ook een mobiel abonnement bij kpn hebt krijg je het pluspakket gratis bij je vaste aansluiting.

De prijsstelling van het nieuwste abonnement:

 

Kortingen kunnen we niets mee binnen dit forum @RO_2023 , dan zul je even moeten bellen met 0800 0402 en kijken of je ergens voor in aanmerking komt.

 

Beste , ik ben nu reeds 5 jaar klant en zou graag vernemen van welke voordelen ik gebruik kan maken. Dit om het aantrekkelijk te houden, in vergelijking met andere aanbieders die ik overweeg. Ik betaal nu 100 euro per maand en zou graag vernemen welke korting ik kan ontvangen hierop. 
Alvast bedankt voor de medewerking. Groet, Robin 

Je zult in wat ik schrijf wel niet geintereseerd zijn. Maar die kortingen die door aanbieders gegeven worden zijn alleen bij nieuwe klanten. Ik zit al jaren te wachten tot ik de eerste advertentie zie. “Internet 4Gb abonnement voor 1 Euro de eerste maand. (Daarna 300 Euro bij een verplicht vast  3 jaarcontract).”

Maar het kan als je er bovenop zit best voordelig zijn. Maar bij al die aanbieders (inclusief KPN), alleen als je contract is afgelopen. Als je dan telkens gewoon opzegt en het accepteert dat je telkens nieuwe apparatuur moet wisselen en mogelijk enige tijd zonder Internet en TV zit, Dan kan je best jaarlijks wel honderden Euri voordeliger zijn. 

Overigens als je een oud abonnement hebt, kan je een beetje gaan spelen met de informatie op je huidige abonnementspagina op MijnKpn. Het weghalen van iets dat je toch niet gebruikt kan voordeel opleveren.  

Reageer