Beantwoord

Welkomstcadeau Sonos Move nog niet ontvangen

  • 19 November 2023
  • 9 reacties
  • 224 keer bekeken

Goedemiddag,

 

Op 22 oktober kwamen wij bij toeval de mooie KPN deal tegen waarbij je bij een nieuw abbonement een Sonos Move cadeau kreeg. 

Hier zijn wij meteen op in gegaan, en hebben een nieuw abbonement afgesloten. 

 

Tot op heden hebben wij nog helemaal niks vernomen van KPN over waar ons welkomstcadeau blijft. 

 

Graag horen wij wanneer wij dit mooie cadeau mogen ontvangen.

icon

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem 19 November 2023, 13:57

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Welkom op het forum van KPN @Stanm 

En uiteraard ook welkom bij de “groenste provider” van Nederland.

Voor alle je vragen omtrent de levering van jouw Sonos Move als cadeau bij een KPN Thuis abonnement, kun je bellen met Sidekix op telefoonnummer 088 - 6237006.
Sidekix is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 8:30 en 21:00 uur.

Sidekix kan jouw precies vertellen wanneer ze de Sonos Move bij jouw komen leveren, zei gaan ook over de planning en het uitleveren van de welkoms cadeaus van KPN.

KPN kan jouw daar zelf niets over zeggen, omdat KPN het proces en afhandeling volledig uit handen heeft gegeven aan het bedrijf Sidekix.

Je krijgt vanzelf een e-mail met daarin de mededeling dat je Sonos Move naar je onderweg is, tezamen met een track & trace link.

Je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

 

Hartstikke bedankt voor de snelle reactie. Ik ga contact met Sidekix zoeken! 

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Stanm 

Ik heb je graag mogen helpen met je vraag.
Hopelijk geniet je snel van je Sonos Move als cadeau bij je KPN abonnement.

Badge

Helaas, wij ook nog niks gehoord.   Iemand die hem al wel heeft ontvangen?

 

Mvg

Reputatie 7
Badge +10

Helaas, wij ook nog niks gehoord.   Iemand die hem al wel heeft ontvangen?

 

Mvg

Hoi Corlinda,

Ook voor jouw geldt hetzelfde, even bellen met Sidekix en je weet meer.
Het telefoonnummer van Sidekix vindt je bovenaan, in mijn antwoord richting @Stanm

Goedemiddag,

 

Na gebeld te hebben met Sidekix kreeg ik te horen dat na de activatie van het modem, het welkomstcadeau vanzelf opgestuurd word. 

Hiervoor dient het modem ten minste twee weken aan te staan, echter is dit voor ons momenteel onmogelijk. 

 

Wij hebben deze actie genomen voor onze nieuwe woning (klushuis volop in verbouwing). Hierbij word iedere dag de stroom van de woning afgehaald, waardoor twee weken het modem aan laten staan onmogelijk is. 

 

Wellicht heeft KPN hier een passende oplossing voor?

Reputatie 7
Badge +10

Goedemiddag,

 

Na gebeld te hebben met Sidekix kreeg ik te horen dat na de activatie van het modem, het welkomstcadeau vanzelf opgestuurd word. 

Hiervoor dient het modem ten minste twee weken aan te staan, echter is dit voor ons momenteel onmogelijk. 

 

Wij hebben deze actie genomen voor onze nieuwe woning (klushuis volop in verbouwing). Hierbij word iedere dag de stroom van de woning afgehaald, waardoor twee weken het modem aan laten staan onmogelijk is. 

 

Wellicht heeft KPN hier een passende oplossing voor?

Hoi @Stanm 

Ik zie dat je Sidekix al gebeld hebt, en daar ook inmiddels een medewerker hebt gesproken.
Je krijgt jouw cadeau als het modem van KPN, minstens 2 weken actief is geweest op het KPN netwerk, wat denkelijk ook één van de voorwaarden is.

Gezien jouw persoonlijke situatie, wordt dat wel heel lastig, dat ben ik met je eens.

Je zou Sidekix nogmaals kunnen bellen, om dit probleem bespreekbaar te maken en te komen tot een goede passende oplossing, waar je ook wat mee kunt.
Als de medewerker van Sidekix zegt, dat je hiervoor toch echt contact moet opnemen met KPN, dan kun je dat altijd nog doen.

Maar ik zou als eerste beginnen bij Sidekix, aangezien zij over de welkomscadeaus gaan.

Inmiddels heb ik mijn welkomstcadeau ontvangen . Deze lag al klaar bij een afhaalpunt, zonder dat ik een mail met track and trace had ontvangen. 

 

Eind goed al goed. 

 

Topic mag geclosed worden 

Reputatie 7
Badge +10

Inmiddels heb ik mijn welkomstcadeau ontvangen . Deze lag al klaar bij een afhaalpunt, zonder dat ik een mail met track and trace had ontvangen. 

 

Eind goed al goed. 

 

Topic mag geclosed worden 

 

Super fijn om te horen @Stanm !!
Alleen vervelend dat je de e-mail, met track en trace niet hebt mogen ontvangen, maar per toeval erachter was gekomen dat je cadeau al op een afhaalpunt klaar lag.

Veel luister plezier, met je Sonos Move!!

Reageer