Beantwoord

Worden combivoordeel tarieven bij mij ook toegepast

  • 26 January 2024
  • 10 reacties
  • 61 keer bekeken

Goedemiddag, ik ben qua maandbedrag van 45 naar 76 euro gegaan inmiddels. Heb daar eerder al eens over gebeld, maar toen werd me doodleuk vermeld dat ik mijn abbonement maar moest downsizen. Niet echt klantvriendelijk.... Nu kom ik op social media tegen dat als je internet, Viaplay en mobiel combineert dat je 12,50 korting krijgt. Word die korting bij mij ook toegepast?

icon

Beste antwoord door Noordzee 26 January 2024, 14:04

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Marcel Vergonet ,

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN. 

De door jou genoemde 12,50 kan dan bestaan uit maximaal 7,50 korting op jouw mobiel abonnement en vijf euro entertainmentkorting. Maar dat is alleen bij de abonnementen die zijn gebaseerd op Combivoordeel. 

Mogelijk heb jij nog een heel oud abonnement? 

Je kunt dan altijd jouw abonnement verlengen zodat je ook gaat profiteren van de huidige voordelen. 

Dat kan telefonisch via 0800-0402. Het kan sinds kort ook via internet: https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Hier vind je de status van de bekende bevindingen van KPN TV+: 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht: 

 

Ik heb het gezien, factuur geeft €5 entertainment korting en € 6,99 combivoordeel pluspakket. Dan nog blijkt de maand factuur 76,96. wat natuurlijk absurd hoog is  Ik zie dat Viaplay 15,99 kost , maar er schijnt een nieuw jaarabonnement voor 12,50 per maand te zijn inclusief F1 TV ?? Hoe kan ik daar gebruik van maken dan?

Reputatie 7
Badge +28

Wat betreft Viaplay in 2024 : Daar is gisteren wat bekend over geworden, maar nog niet alles is bekend. Houdt dit topic in de gaten : https://forum.kpn.com/kennisbank%2Dstreaming%2D137/viaplay%2Dbij%2Dkpn%2D561949

De Viaplay-klanten van KPN worden sowieso nog per e-mail ingelicht over de wijzigingen. 

 

Reputatie 7
Badge +28

Ik heb het gezien, factuur geeft €5 entertainment korting en € 6,99 combivoordeel pluspakket. Dan nog blijkt de maand factuur 76,96. wat natuurlijk absurd hoog is  Ik zie dat Viaplay 15,99 kost 

Huidig abonnement is vanaf 42,50 (internet) + 12,50 (TV) + 15,99 (Viaplay) = 70,99.

Daar gaat dan nog 5,00 entertainmentvoordeel van af zolang je een mobiel abonnement hebt bij KPN . wordt dan 65,99. 

Je kunt dus ongeveer elf euro per maand besparen door te verlengen.  

Ok, dus door nu Viaplay te verwijderen uit het abbonement kan ik bij hun een nieuw jaarabonnement afsluiten voor € 12,50 per maand, maar dan raak ik het entertainment voordeel kwijt?

Reputatie 7
Badge +28

Ok, dus door nu Viaplay te verwijderen uit het abbonement kan ik bij hun een nieuw jaarabonnement afsluiten voor € 12,50 per maand, maar dan raak ik het entertainment voordeel kwijt?

Ja, je verliest dan het entertainmentvoordeel. Wat betreft Viaplay, zou ik sowieso nog even de e-mail van KPN afwachten. De verwachting is dat die begin februari verstuurd gaat worden. Per saldo betaal je nu 15,99 - 5,00 = 10,99 voor Viaplay. (ik heb mijn reactie hierboven iets aangepast.) Dus waarom dat stopzetten?   

Omdat ik € 77 per maand veel te hoog vind ?

Ook al lijkt het alleen maar duurder te worden.

Ik wacht de mail af van KPN,  ben toch t/m maand gebonden aan dit contract.

Reputatie 7
Badge +28

Door verlengen ga je naar 65,99. Scheelt toch elf euro per maand.

Ik heb het gezien, factuur geeft €5 entertainment korting en € 6,99 combivoordeel pluspakket. Dan nog blijkt de maand factuur 76,96. wat natuurlijk absurd hoog is  Ik zie dat Viaplay 15,99 kost 

Huidig abonnement is vanaf 42,50 (internet) + 12,50 (TV) + 15,99 (Viaplay) = 70,99.

Daar gaat dan nog 5,00 entertainmentvoordeel van af zolang je een mobiel abonnement hebt bij KPN . wordt dan 65,99. 

Je kunt dus ongeveer elf euro per maand besparen door te verlengen.  

 

 

Ok dat klinkt op zich wel Ok, is dat dan verlengen voor een jaar?

Reputatie 7
Badge +28

Inderdaad, voor één jaar. Dat kan telefonisch via 0800-0402. Het kan sinds kort ook via internet: https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Reageer