Vraag

Zie graag een andere compensatie dan 20 GB cadeau

  • 2 November 2023
  • 8 reacties
  • 128 keer bekeken

Deze week kreeg ik twee x 10 gigabyte cadeau omdat er een vergissing was gemaakt bij Kpn.namelijk mijn abonnement omzetten van 12 gigabyte naar 3 met een belbundel van 150 minuten per maand.Verzoek werd gedaan bij aansluiting op glasvezel kort geleden.Maandag 30 oktober ging er administratief iets mis werd er toegegeven van jullie kant.Als compensatie voor de hoge gemaakte kosten kreeg ik maar liefst twee x 10 gigabyte cadeau voor de nieuwe maand.Deze krijg ik nooit op en mijn voorstel is om mij op een andere manier tegemoet te komen,zodat ik zelf kan bepalen wat en hoe ik mij belbundel en basis plus tv abonnement gebruik.Daarnaast kijk ik via de app en heb ik geen afstandsbediening nodig alleen wordt dit dan weer wel iedere maand in rekening gebracht de kpnmonteur die de router verving zei dat dat niet klopt en zo zie ik dat ook


8 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Bart DV ,

Ken je dit spreekwoord?

”Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken” 

Geniet maar van die 20 Extra GB's….. 
 

Wat betreft jouw opmerking van geen TV-ontvanger nodig. Bij elk abonnement met TV zit standaard één ontvanger inbegrepen. Gebruik je die ontvanger niet?, dan maar op zolder leggen. Die van mij ligt daar ook, nooit gebruikt….

Reputatie 7
Badge +28

En @Bart DV ,

Ligt jouw TV-ontvanger inmiddels op zolder? 

1 tv ontvanger met afstandsbediening hoort bij het TV abonnement. Die hóef je niet te gebruiken en mag je, zoals Noordzee al aangeeft, in de kast leggen. Samen met de witte kpn afstandsbediening.

Reputatie 7
Badge +7

ben op zich dan wel benieuwd waardoor die hoge kosten gemaakt werden en hoeveel ‘hoog’ dan is. 

Verder zitten de kosten voor tv kijken bij kpn niet in dat kastje en al helemaal niet in de ab. De rechten om te kijken zijn het merendeel. En als jij besluit dat via de laptop te doen is dat jou besluit.   

Reputatie 6
Badge +8

Ik ben het helemaal met Noordzee eens, een gegeven paard moet je niet in de bek kijken. Alleen kan ik mij ook wel weer voorstellen dat deze fout vervelend is. Je verwacht tenslotte gewoon je beloofde GB te krijgen elke maand. Er valt over te discussiëren of een tegemoetkoming een tegemoetkoming is als je het niet gebruikt.

Misschien kan het helpen om een klacht in te dienen via https://kpn.com/klacht. Ik heb via deze manier een erg prettige ervaring overgehouden. Fouten maken kan gebeuren, zolang het maar wordt opgelost. Als je met die insteek een oprechte vraag voor een oplossing instuurt, denk ik dat het vast wel goed komt.  (Op basis van mijn eenmalige ervaring)

 

Toevoeging; dit staat los van het TV afstandbediening/kastje deel; dat hoort gewoon bij je TV kosten. (vaak kan je met het kastje ook meer zien dan via de Smart TV app, of de web versie en kan die dan wellicht die paar keer per jaar toch uitkomen.)

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Bart DV, welkom op het forum. 

Wat naar dat je abonnement onterecht om is gezet naar een lagere bundel. Mag ik vragen om wat voor bedrag die gemaakte kosten gaat? 

Wat je afstandsbediening betreft, wat bedoel je precies dat deze maandelijks in rekening wordt gebracht? De afstandsbediening wordt nooit in rekening gebracht, is inbegrepen bij je abonnement. 

Ik hoor graag van je. 

Hoi Alex is dat handig te reageren of liever in een privébericht?

Reputatie 7
Badge +12

Hoi Alex is dat handig te reageren of liever in een privébericht?

Moderatoren van het forum werken niet met privé berichten.

Reageer