Beantwoord

4G instellingen APN MNC 08 slaat niet op

  • 21 August 2020
  • 6 reacties
  • 173 keer bekeken

Ik ben een Telfort klant die nu is over gegaan naar KPN. Vorige week zat ik in Oostenrijk en merkte dat mijn 4g+ verbinding erg traag was. Ik dacht laat ik de APN instellingen eens bijwerken zoals KPN dat aangeeft (instellingen van Telfort waren nog actief). Volgens de toestelhulp moet de MNC ingesteld worden op 08 echter als ik dit aangeef, kan de APN niet worden opgeslagen of gebruikt. Telfort was ingesteld op 12 en die slaat hij wel op. Hoe kan ik dit oplossen? Nieuwe KPN sim kaart aanvragen? Toestel is een Samsung S10+.

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 24 August 2020, 13:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hoi @Ricklangeveld1984 . Welkom op het forum.

Ik weet nog niet precies wat hier aan de hand is. Heb jij sinds je bent overgezet naar KPN al een nieuwe SIM kaart gehad? Of is dit nog het kaartje van je oude abonnement? 

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Hoi @Erwin_ , ik heb mijn gegevens aangevuld. Ik heb met de overgang van Telfort mobiel naar KPN geen nieuwe sim ontvangen. Dus nog steeds het oude kaartje van Telfort in gebruik.

 

Groeten Rick

Ik stuur je een nieuwe (KPN) SIM kaart. Ik heb goede hoop dat het probleem daarmee verholpen is.

@Erwin_ 

Bedankt voor het onderzoeken en ik laat weten of hiermee de instelling wel kan worden opgeslagen!

 

Groeten Rick

@Erwin_ 

 

Hoi Erwin,

Ik heb de simkaart ontvangen en geactiveerd. Instellingen die ik had gemaakt komen nu ook tevoorschijn en de APN is nu ingesteld zoals aangegeven door KPN. Ben heel benieuwd of ik volgend jaar in Oostenrijk een betere 4g verbinding heb.

 

Bedankt voor de oplossing!

 

Groeten Rick

Graag gedaan, Rick. Volgens  mij gaat dit voor verbetering zorgen. Hoewel we natuurlijk altijd afhankelijk zijn van de 4g voorzieningen in het land zelf.Â