Beantwoord

Aankoopbewijs voor Samsung actie

  • 20 September 2020
  • 3 reacties
  • 79 keer bekeken

waar kan ik me pre-order bewijs  vinden voor een actie van samsung ik weet niet zo goed dan moet sturen als bewijs

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 23 September 2020, 16:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Welkom op het forum. Voor de medewerkers van KPN is het belangrijk dat alles relevante persoonsgegevens in je profiel worden aangevuld, zodat zij zo goed mogelijk kunnen ondersteunen bij het zoeken van een passende oplossing. Mocht je dit al gedaan hebben, zullen medewerkers binnenkort reageren op je bericht. Het is de laatste tijd erg druk, waardoor een reactie even op zich kan laten wachten.

Heeft u niets in u mail staan?

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @thetimeloo5, voor de Samsung acties dien je een aankoopbewijs op te sturen. De orderbevestiging die je van KPN per e-mail hebt ontvangen volstaat daarvoor. Bevestiging van de bestelling kun je ook vinden via: https://mijnbestelling.kpn.com/inloggen/
Heb je nog vragen? Stel ze hier gerust! De KPN Community denkt graag met je mee :muscle_tone1:  

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!