Beantwoord

Aanmelden FON lukt niet

  • 15 May 2019
  • 10 reacties
  • 132 keer bekeken

goedemiddag,

ik heb het zelfde probleem als phorumnaam:

//qoute//
Bij het inloggen met m'n KPN id op wifi.kpn.com krijg ik:

Fout: Voeg eerst uw KPN internet abonnement toe aan uw KPN ID via MijnKPN op kpn.com/mijnkpn. Daarna kunt u inloggen voor "KPN WiFi" met uw KPN ID.

Via kpn.com/mijnkpn naar het WIFI AAN smsje krijg ik nu deze terug:

Beste klant, helaas kunnen we uw aanvraag voor KPN WiFi niet verwerken. Neem voor meer informatie over uw accountgegevens contact op met de klantenservice via 1200. Mvg, KPN
//unqoute//

heb enkel een mobiel abonnement.

alvast bedankt,
Johan

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Marina_ 18 May 2019, 16:23

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @Johan14, Ik kan ervoor zorgen dat jouw KPN WiFi wachtwoord gereset wordt, daarmee was het probleem van Phorumnaam opgelost. Wil je daarvoor jouw mobiele nummer, postcode, huisnummer en klantnummer(s) toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Hoi, gedaan. Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt @Johan14. Je KPN WiFI wachtwoord heb ik een reset gegeven. Je krijgt de instructies voor KPN WiFI opnieuw per sms. Laat je weten of het je gelukt is om weer verbinding te maken?
Reputatie 7
Badge +19
@Johan14, Kun je inmiddels weer gebruik maken van KPN WiFi Fon?
Nee. Gebruikersnaam weet ik niet. Heb t maar even gelaten allemaal teveel gedoe.
Reputatie 7
Badge +19
@Johan14 je gebruikersnaam is je 06 nummer met @kpn-fon.nl. Hiermee moet het je vast lukken om je wachtwoord te wijzigen, anders hoor ik graag weer van je.
Heb je voor de directe link waar ik moet inloggen?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Johan14, Er is geen link van toepassing. Je kunt verbinding maken met een Fonnetwerk op dezelfde manier als dat je verbinding maakt met een regulier wifinetwerk.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Johan14, Is het je al gelukt om verbinding te maken met KPN WiFi FON?
Nog niet, laat t wel even weten als t gelukt is.

Reageer