Beantwoord

Abonnement verlengen, kan ik dat nu al doorgeven?

  • 23 April 2024
  • 5 reacties
  • 36 keer bekeken

Ik kan per 1 mei as mijn abonnement verlengen. Kan ik mijn gewenste nieuwe abonnement alvast doorgeven?

icon

Beste antwoord door Noordzee 23 April 2024, 19:54

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Nee, dat kan pas per 1 mei. En als u het dan doet, dan loopt uw huidige abonnement ook nog 4 maanden door. Het nieuwe abonnement gaat dan begin september in. Waarom wilt u dat nu al doorgegeven? 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @WvBlokland ,

Wanneer mag ik verlengen?

Bij KPN mag je 120 dagen (ongeveer vier maanden) voor het einde van je contract vernieuwen. Let op: je verlenging begint op de dag dat je huidige contract afloopt. Het is niet mogelijk om eerder te verlengen.

Hierop is één uitzondering. Heb je net verlengd met Sim Only, maar wil je toch liever een abonnement met telefoon? Dat kan drie maanden na het bestellen van je Sim Only. Ga hiervoor naar de winkel of bel ons: 0800 0402.

Houd er wel rekening mee dat dit alleen kan als je een echt Sim Only abonnement hebt. Je kunt niet het toestelkrediet van een abonnement met toestel afkopen om vervolgens opnieuw te verlengen met toestel.

Bron: 


Voor die 120 dagen kun je niets doorgeven aan KPN. 

Bedankt voor de reactie. Ontvang ik wel al eerder mijn nieuwe telefoon bij verlenging?

Reputatie 7
Badge +24

Bedankt voor de reactie. Ontvang ik wel al eerder mijn nieuwe telefoon bij verlenging?

Ja. Dat wel.

Reputatie 7
Badge +24

Als u nu een SIM-only abonnement heeft, dan kunt u wel per direct "verlengen". Dat moet u dan telefonisch regelen met een KPN medewerker. In deze situatie word uw abonnement per direct omgezet in een nieuw abonnement met toestel. 

Reageer