Vraag

Abonnementskosten na afloop contract

  • 27 August 2020
  • 3 reacties
  • 47 keer bekeken

Een aantal maanden geleden is mijn tweejarige abonnement afgelopen, daarmee heb ik dus mijn toestel afbetaald. Echter wordt er nog steeds elke maand hetzelfde bedrag afgeschreven (inclusief toestelkosten). Hoe kan dat? 


3 reacties

Hallo @MiesH , even met KPN bellen, 0800 0402 of chatten.

 

Reputatie 5
Badge +10

Hoi @MiesH

Welkom op het KPN Forum! Bij abonnementen waarbij je een apart toestelkrediet hebt afgesloten, vervalt de maandelijkse toestelbijdrage automatisch, op het moment dat het toestelkrediet is afgelost. Mocht dat bij jou niet zijn gebeurd, en je hebt nog niet via een andere weg een oplossing hiervoor gevonden, dan wil ik je vragen om je Forumprofiel aan te vullen met je gegevens (postcode, huisnummer, naam van de contractant en (bij het veld “persoonlijke opmerkingen”) je 06-nummer en laatste 3 cijfers van je IBAN. Als je mij daarna hier een seintje geeft, kan ik je verder helpen. 

Reputatie 5
Badge +10

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!

Reageer