Beantwoord

Abonnementsprijs niet aangepast

  • 14 July 2020
  • 2 reacties
  • 48 keer bekeken

Mijn abonnement zou moeten zijn aangepast naar een lager tarief deze maand. Echter het oude maandtarief staat op de factuur. 
 

nummer ***********

Klantnummer ***********

********* is de klantnaam

 

m vr Groeten Stefan Buringa

*admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Susan_ 17 July 2020, 13:50

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Stefan Buringa , welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik begrijp dat je een vraag hebt over een wijziging die je hebt laten doen bij je mobiele abonnement. Dat snap ik heel goed! Hopelijk kan ik het verhelderen voor je. Jouw nieuwe abonnement/bundel is ingegaan op 6 juli. Op dat moment was de factuur voor juli al gemaakt, omdat jouw factuurperiode van de 1e tot en met de laatste van de maand is en je vooruit betaalt. Hier is de wijziging dus nog niet in meegenomen. In augustus zal je een nieuwe factuur krijgen waarop de kosten van het vorige abonnement worden verrekend met de kosten voor het nieuwe abonnement. Dit zal je terugvinden op de tweede of derde bladzijde, bij de specificaties. 

Mocht het in augustus toch nog niet helemaal goed zitten wat betreft de kosten op de factuur, trek mij dan opnieuw even aan mijn mouw. Dan gaan we kijken wat er precies fout gaat of is gegaan en het rechtzetten.

Duidelijk, bedankt.

Reageer