Ik heb onlangs een nieuw toestel besteld via Belsimpel.nl en ervoor gekozen om mijn abonnement bij KPN te verlengen. Nu heb ik suuuuuuuper dom het contract verkeerd gelezen en dacht ik dat ik met KPN compleet mijn data verdubbeld zou worden. Nou dat bleek al te zijn gedaan in de preview. De reden dat ik dat niet 1-2-3 snapte was omdat ik een uur geleden nog maar 20,71 euro betaalde voor 20.000 mb internet en onbeperkt sms en bellen en dat ik nu 15 euro betaal voor maar 4.000 mb met onbeperkt sms en bellen. Ik ga dus niet een klein beetje achteruit maar FLINK! Ik heb nu zo'n spijt dat ik ervoor gekozen heb om te verlengen. Ik had verwacht dat ik 8.000 mb zou krijgen voor 15 euro en dat ik dan iets goedkoper uit zou zijn dan voorheen, maar met 4.000 mb ben ik best wel teleurgesteld en vind ik het heel eerlijk gezegd ontzettend zonde van mijn geld. Ik weet dat er niks meer aan te doen is en dat ik beter had moeten lezen. Maar ik wou even kwijt dat zo veel achteruitgang voor bijna hetzelfde bedrag voor een vaste klant als ik, ik niet heel klantvriendelijk vind. Ik snap ook niet zo goed waarom ik nu bijna hetzelfde betaal voor nog niet eens een kwart van wat ik had.
Ik hoop dat in de toekomst anderen iets kunnen leren van mijn fout en goed opletten voordat ze gaan verlengen! Het is een domme fout van mij.. ik zit hier helaas de komende 2 jaar nog aan vast. :(
mvg, Marleen
p.s. sorry, ik moest even mijn hart luchten
Beste antwoord door Ferry1984
Bekijk origineel