Vraag

Actie speaker

  • 11 January 2019
  • 4 reacties
  • 302 keer bekeken

Hallo,

In november heb ik de samsung Galaxy S8 aangeschaft. Er was toen een actie dat je er een speaker bij kreeg.
Hier heb ik niets meer van vernomen. Ontvang ik deze nog?
Mijn klantnummer is *.

Groet Amy

*Admin: klantnummer verwijderd i.v.m. privacy.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Amy, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik begrijp dat je niks meer hebt vernomen van de actie, dat je een speaker bij je nieuwe toestel of abonnement kreeg. Mijn allereerste vraag is hierin, om welke actie gaat het én heb je je hiervoor ook geregistreerd / aangemeld? Bij de actie in november, een nieuw Zorgeloos abonnement (geen verlenging) bij KPN, kwam ik aanmerking voor een Harman Kardon Speaker. Hiervoor moest je je gegevens nog wel achterlaten op de actiewebsite. Heb je dit destijds gedaan? Dan ga ik graag voor je op onderzoek uit.

Gaat het om een andere actie, een andere speaker bijvoorbeeld (bij het toestel, dat zijn ook acties), dan was het een actie van Samsung en had je bij Samsung promoties je hiervoor moeten aanmelden.

Wil je in ieder geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer (bij pers. opmerkingen)? Dan kan ik het een en ander uitzoeken wanneer ik iets meer informatie van je heb gekregen!
Hallo Susan,
Het gaat inderdaad om de Harman Kardon speaker. Ik heb mij niet geregistreerd op de actiewebsite. Dit was mij niet bekend.
Ik heb verder geen informatie gekregen hoe ik in aanmerking kom voor de speaker. Daarom ging ik er vanuit dat deze word toegezonden.
Kan ik mij alsnog inschrijven voor de speaker?

Ik heb mijn gegevens aangevuld.
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond Amy, de actieperiode is helaas afgelopen. Bij de actievoorwaarden stond dit vermeld, het is heel erg zonde dat je dit gemist hebt 😞 Helaas kan ik hier met terugwerkende kracht niet zoveel aan doen.. Het enige wat ik kan proberen is navragen of hier nog een of andere mogelijkheid voor gevonden kan worden. Ik zie dat je jouw gegevens hebt ingevuld, dus ik ga mijn best doen. Maar ik moet erbij zeggen, ik kan hierin niks beloven!
Reputatie 7
Badge +21
@Amy24, het is een tijdje stil geweest, maar uiteindelijk heb ik helaas geen goed nieuws. Je voldoet aan alle voorwaarden, op één na. Zoals het nu lijkt, is dit het enige abonnement dat je bij KPN afneemt. Het is wel een Zorgeloos abonnement voor 2 jaar én aangevraagd in de actieperiode. Maar het is ook zo dat je het als 'extra' abonnement erbij moest nemen. Dus naast dit abonnement had je al een internet / TV abonnement of een ander mobiel abonnement bij KPN moeten hebben (op hetzelfde adres) ten tijde van de aanvraag (of 2 Zorgeloos abonnementen op hetzelfde moeten hebben moeten afsluiten). Je komt hierdoor niet in aanmerking voor de coulance.

Mochten wij iets over het hoofd zien (en heb je dus meerdere abonnementen bij KPN op hetzelfde adres) dan hoor ik het natuurlijk graag!

Reageer