Ik en mijn partner zijn al vele jaren tevreden klanten bij jullie.
We willen allebei af van ons sim only abonnement omdat onze telefoons echt aan vervanging toe zijn.
We moeten nog even geduld hebben totdat onze contracten verlengbaar zijn.
Nu had ik zelf geen zin om te wachten en heb de laatste week van mei gebeld met afdeling opzeggingen om mijn toestel en contract af te kopen en een groter abonnement te nemen met de Samsung S10.
Mijn contract kon eerste weeek september eigenlijk pas verlengd worden.
Nu is mij bij bij dat gesprek toegezegd dat ik alleen het toestel hoef af te betalen en het contract niet.
Sinds kort kan men een sim only abonnement al eerder omzetten was het antwoord.
Kreeg meteen netjes een betalingslink van het toestel en heb deze 2 juni betaald.
Met goede moed naar de winkel voor mijn S10.
Maar vanaf dan begint de ellende.
Het was niet mogelijk.
Vervolgens online geprobeerd maar helaas.
Tig telefoontjes later en nog steeds geen concreet antwoord en geen mogelijkheid om te verlengen.
Ongelofelijk.
Ik heb mijn toestel nu afbetaald maar kan niet verlengen en geld teruggave is al helemaal niet bespreekbaar.
Waarom word mij dit toegezegd? Ik zou nooit mijn toestel gaan afkopen als ik niet kan verlenegen.
Er word ook geen enkele suggestie of voorstel gedaan voor een correcte afhandeling van mijn klacht.
Wij betalen elke maand toch een dikke 100 euro. Dan mag er wel serieus in oplossingen worden gedacht.
Om mijn geliefde S10 te kunnen bemachtigingen kan ik nu dus het beste naar een andere provider gaan.
Wij willen beide graag klant blijven bij KPN maar indien er na mijn laatste ultieme poging op dit forum niks met mijn klacht word gedaan is ons helaas duidelijk dat goede vaste klanten niet waardevol genoeg zijn.
En gaan we naar een andere provider.
Graag verneem ik passend antwoord
G
*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
Beste antwoord door Marina_
Bekijk origineel