Beste KPN,
Ook ik heb geen bevestigingsemail en factuur gekregen van de bestelde airpods. Maar wel betaald. Beetje vreemd voelt dit.. Ze zijn ook nog niet binnen ook al is het 3 weken na de levering van mijn iPhone 13 (dus voorbij de 14 dagen).
Ik zie dat jullie iedereen doorsturen naar Sidekix (en daarmee niet ons helpen), maar ik verwacht verantwoordelijkheid van KPN in het meedenken en meehelpen gezien wij de bestelling via jullie site hebben gedaan (jullie maken de beloftes). Goede klantenservice is wat ik verwacht van jullie en dat wordt al een paar maanden, mede door de lange levertijden, niet meer echt waargemaakt. Dat vind ik heel jammer want ik was altijd heel tevreden over KPN.
Ik hoop dat jullie bereid zijn te helpen door mij een:
- update te geven van mijn airpod bestelling
- bevestiging email te sturen met de factuur van de bestelling van de airpods
Ik zie de reactie graag tegemoet.
Vriendelijke groet!
Admin: topic naar juiste board verplaatst
Beste antwoord door Erwin van KPN
Bekijk origineel