Beantwoord

Apple Watch Cellular eSim

  • 23 September 2020
  • 32 reacties
  • 5073 keer bekeken

Hoi KPN,

Is er al iets meer duidelijkheid over wanneer jullie mogelijk een geschikte eSim hebben voor de Apple Watch?

 

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 31 October 2022, 11:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

32 reacties

Dank voor je tips. 

Ze hebben volgens mij toch al een behoorlijke levertijd nu (ik wacht al weken op mijn roestvrij stalen watch die ik in Duitsland heb besteld, hopelijk wordt ie komende week geleverd).

 

Ik vermoed dat T-Mobile een exclusiviteitsperiode heeft, net zoals ING dat had bij Apple Pay en dat de andere providers na een tijdje zullen volgen. In ieder geval KPN dan, Vodafone zwijgt in alle talen.

 

Ah, dit vroeg ik me ook af...

Reputatie 4
Badge +2

Dank voor je tips. 

Ze hebben volgens mij toch al een behoorlijke levertijd nu (ik wacht al weken op mijn roestvrij stalen watch die ik in Duitsland heb besteld, hopelijk wordt ie komende week geleverd).

 

Ik vermoed dat T-Mobile een exclusiviteitsperiode heeft, net zoals ING dat had bij Apple Pay en dat de andere providers na een tijdje zullen volgen. In ieder geval KPN dan, Vodafone zwijgt in alle talen.

Dat zal zeer zeker zo zijn en denk dat KPN dit ook weet( wist) en daarom heeft vermeld dat ze in de toekomst ook de Watch gaan ondersteunen..

Ik zie het nu zo…. Ik ben T mobile dankbaar dat ze door het aan te bieden nu eindelijk de luxere versies te verkrijgen zijn…

En ik wordt gelukkig als KPN dit gaat ondersteunen..

Voor nu tevreden met de serie 7 en wacht geduldig op Esim ondersteuning via KPN :relaxed:

Vandaag weer even gebeld hierover. Ze hebben nog geen esim mogelijkheid en kunnen me ook niet vertellen wanneer wel. Hoog tijd om de handel daar weg te halen en naar T-mobile te gaan.

Reputatie 1

Is het inmiddels mogelijk om een Apple Watch (cellular) te gebruiken met een KPN abonnement?

Cheers

 

Reputatie 1

Vandaag weer even gebeld hierover. Ze hebben nog geen esim mogelijkheid en kunnen me ook niet vertellen wanneer wel. Hoog tijd om de handel daar weg te halen en naar T-mobile te gaan.

We zijn weer 5 maanden verder en geen woord over esim op de apple watch. Deze week heeft T-mobile glas aangelegd in de wijk. Zit met een abonnement nog een paar maanden aan KPN vast. Weet iemand of ik dat kan afkopen zodat ik mijn nummer kan meenemen?

Reputatie 5
Badge +3

Liefst koop ik de Apple watch Ultra maar geen esim ondersteuning bij KPN, erg jammer! Hopen dat het in 2023 gaat gebeuren🤞🏻🤞🏻

Reputatie 7
Badge +30

Inmiddels beschikbaar!