Beantwoord

Arenti wificamera wil niet verbinden met 4g router met unlimited abonnement

  • 25 March 2024
  • 2 reacties
  • 29 keer bekeken

Hoi!

Ik heb vorige week een 4G router aangeschaft met een wifi-camera van Arenti. Dit als experiment voor een project. Nu is het zo dat als ik mijn eigen kpn abonnement in de 4G router stop de camera wel wilt verbinden met de router, maar als ik een nieuw aangeschaft unlimited abonnement met 50 mbps erin stop hij dit niet meer doet. De snelheid van het nieuwe abonnement is hoger dan die van mijn eigen abonnement, dus ik snap het niet. Het internet werkt wel met het nieuwe abonnement, maar het verbinden met de camera niet.

Ik heb zelf een ouder abonnement met 0gb, waarvoor data gedeeld wordt door een familielid. 

Ik hoop dat iemand mij kan uitleggen hoe dit kan, want naar mijn idee zouden ze hetzelfde moeten werken.

Alvast bedankt,

Jelle Groot

icon

Beste antwoord door N.N. 25 March 2024, 15:55

Bekijk origineel

2 reacties

Voor een 4G router heb je een speciale datasim nodig met een 097 nummer.

Simkaarten met een 06 nummer mogen daar niet voor gebruikt worden, daar wordt op gecontroleerd door deACM en de providers @Een aardbewoner , bij misbruik word je afgesloten en kunnen sancties volgen

Beste @N.N. 

Bedankt voor het antwoord, dit wist ik niet.

Dan ga ik dat abonnement weer opzeggen en een ander abonnement met data only uitzoeken.

 

Reageer