Vraag

Bellen van kpn mobiel naar caiway vast bellen werkt niet goed

  • 18 February 2020
  • 6 reacties
  • 59 keer bekeken

Ik kan met mijn mobiel van KPN een vast nummer van caiway niet bereiken.

Er word geen verbinding tot stand gebracht, de verbinding word gelijk verbroken. Met mij nog 4 andere die het nummer niet kanĀ bereiken .

Ik heb het al eenĀ keer voorbij zien komen maar geen oplossing helaas,

Iemand misschien een idee wat ik hier mee aan moet want het is belangrijk dat ik dit nummer kan bereiken.


6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Peko63Ā Dat is knap vervelend inderdaad. Kun je het nummer wel via een andere weg bereiken? En die 4 anderen: hebben deze personen allemaal een KPN-nummer? Het is uiteraard belangrijk om te herleiden wƔƔr het mis gaat.Ā 

Hallo BartĀ 

Ja het nummer is wel via een vaste telefoon lijn te bereiken .Ā 

En ik heb nog verder geĆÆnformeerd inmiddels zijn het al 6 mensen die het nummer niet kunnen bereiken, en allen hebben een mobiel abonnement van KPN.

Er is 1 iemand met een kpn abonnement die het nummer kan bereiken.

Reputatie 7
Badge +20

Ha @Peko63Ā Mijn excuses allereerst dat ik zo laat reageer. Speelt het probleem nog steeds?Ā Ik heb toch sterk het vermoeden dat we het probleem niet bij jou, maar bij de ontvangende partij moeten zoeken. Heeft de ontvangende partij zelf ook actie ondernomen?Ā 

Hi Bart,

Het probleem is nog steeds niet opgelost, en dit bestaat al een aantal maanden nu.

Ik lees ookĀ dat er meer mensen last van hebben dus lijkt het toch een probleem tussen kpn en caiway.

De ontvangende partij heeft zelf ook actie ondernomen en daar word hetzelfde gezegd.Ā 

Dus eigenlijk is het steeds van het kastje naar de muur gestuurd worden en zijn wij de dupe.

Reputatie 7
Badge +20

Helder. Ik zal het uiteraard doorgeven aan onze Technische Dienst. We gaan zeker kijken of er iets bij ons aan de hand is.Ā Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? Vanzelfsprekend zou ik ook graag het betreffende nummer zien dat je niet kunt bereiken.Ā (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Gedaan en hoop dat er iets uit komt,

Reageer