Ik heb al meer als anderhalf jaar problemen met mijn mobiel. Dit gaat al vanaf begin. Maar omdat ik mijn mobiel met abonnement online heb besteld kon niet gelijk het toestel omgewisseld worden. Mijn toestel is ook al opgestuurd geweest maar men kon geen probleem met het toestel vinden. Ik had eerst een esim, maar die had dezelfde problemen, dus toen met een fysieke Sim waarbij de problemen niet zijn opgelost. Kpn kan het probleem maar niet vinden maar ik betaal wel elke maand een flink bedrag. Ik vind dat ik recht heb op een flinke compensatie. Bij welke geschillencommissie is kpn aangesloten en hoe kan ik ze benaderen? Of sta ik in mijn recht als ik geen abonnement kosten meer ga betalen? Ik wordt een beetje beu van dat alles zo lang moet duren. Kpn geeft aan dat het niet ligt aan de combinatie van mijn iPhone 13 pro Max in combinatie met het abonnement. Maar met mijn iPhone 8 Plus had ik nooit dit probleem. Verder zegt kpn dat ze dit probleem niet herkennen. Wel gek dan dat ik op hun forum een soort gelijk probleem tegen kom.Â
ik zeg kpn: graag mijn toestel kosteloos omruilen en compensatie of minstens de helft van mijn betaalde abonnementskaarten vergoeden. Anders wil ik graag in contact komen met jullie geschillencommissie, ook omdat jullie de klacht niet serieus nemen. Jullie kunnen zien dat ik vaker heb gebeld met de klacht, maar jullie geven ook aan dat jullie pas sinds afgelopen februari eindelijk een officieel ticket hebben ingediend. Dat is toch van de zotte 😱
Â
Â
Beste antwoord door Sanne van KPN
Bekijk origineel