Beantwoord

Bericht van KPN dat automatische incasso is mislukt

  • 6 February 2020
  • 31 reacties
  • 1208 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

31 reacties

Drie maal is scheepsrecht. Met een nieuwe -de derde inmiddels- machtiging is het vandaag wel gelukt om automatisch af te schrijven.

Ik herken het probleem van bovenstaande meldingen. Sinds de overgang van Telfort naar KPN ontvang ik maandelijks een betalingsherinnering. In het begin belde ik dan netjes met het nummer en werd mij na lang zoeken verteld dat de fout hersteld zou worden.

Inmiddels heb  ik al 2 maal een klacht ingediend bij KPN. Maar nog steeds is het probleem niet opgelost.

 

Ik voel mij bijna genoodzaakt om het abonnement op te zeggen bij KPN

Hoi @testpiloot . Erg jammer dat je er zoveel werk van hebt. 

Ik val helaas in herhaling. Voor dit soort kwesties is de afdeling collections de enige plek om dit soort kwesties aan te kaarten. Heb jij daar al mee gebeld?

Badge

Bij mij hetzelfde. Altijd weer “mislukt”. Hoe moeilijk kan het zijn om in MIJN KPN app een mogelijkheid te maken om zelf een automatische incasso in te stellen??? Dat is toch niet zo moeilijk en bovendien hoeft KPN niet meer op zijn geld te wachten. Hallo ict mensen van KPN, wakker worden !!

 

KPN klets uit hun nek;

Wat van het kastje naar de muur, klets toch uit je nek moderator, zelfs Achmea Rechtsbijstand krijgt bij U geen voet aan de grond, En wat is volgens U heet doorlopen van automatische incasso's, U spoort niet , U lijft Telfort en TW in en dat betekend dat elke Telfort cliënt het recht heeft zonder tussenkomst van Ea rechter te ontbinden,. Uw handelswijze is zo ver onder de maat. Maar wat wil men als men dreigt de KPN via  Caiway te overnemen “ 

‘12 okt. 2020 Eigenaar Delta en Caiway wil KPN kopen’

Het Zweedse investeringsbedrijf EQT onderzoekt volgens persbureau Reuters de mogelijkheid om KPN over te nemen. “

Kpn wacht op deze overnamen om zodoende de juridische shit die ze hebben aangericht door een ander te doen laten opknappen.

Ons en mijn advies is schakelt U als cliënt van of Telfort/KPN en of KPN zelve gerust een advocaat in, bij overnamen is de nieuwe eigenaar niet gevrijwaard  Uw schades te voldoen, men weet immers dat KPON er een shitzooi van heeft gemaakt tijdens de inlijving van Telfort en andere onderdelen.

 

U kunt daarbij ten alle tijden het hoofdkantoor te Rotterdam aanschrijven t.a.v. de directie hem zelve, dan gaat het van zelf rollen, reageert men dan nog niet zal de deurwaarden er wel zijn weg in vinden en gewoon beslag leggen, Dat doet men immers ook bij een zgn wanbetaler, en dat zijn er zo te zien veel, maar veel onterecht. hieronder het adres hoofdkantoor

KPN Hoofdkantoor

Koninklijke KPN N.V.
Wilhelminakade 123
3072 AP Rotterdam

Telefoon (070) 343 43 43

met vriendelijke groet.

Bernard Kuhnen

 

 

 

,  

@alias-dr-Bernard : Het is mij niet duidelijk wat je precies bedoelt? Kan ik iets voor je doen?