Vraag

Bestelstatus Iphone 11 Pro

  • 30 June 2020
  • 5 reacties
  • 72 keer bekeken

Beste,

Ik heb mijn abonnement verlengt met daarbij de aanschaf van de iPhone 11 Pro 256GB Midnight Green. Maar deze is blijkbaar ‘tijdelijk niet op voorraad’. Bij navraag wordt mij telkens verteld dat deze ‘morgen binnenkomt’. Ik ben er redelijk ontstemd over, je besteld een telefoon met de loze belofte ‘voor 23.59 besteld, morgen in huis’, zonder dat er ergens iets gerept wordt over een gebrek aan voorraad. Kortom, kan iemand mij vertellen wanneer de telefoon wel weer leverbaar is. Wel zo fijn om te weten voor mensen die bij verlenging voor een nieuwe telefoon kiezen omdat de huidige op sterven na dood is.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Gis1989 Welkom op het forum. Wat vervelend dat je telefoon tijdelijk niet op voorraad ondanks de boodschap op de website. Wij willen uiteraard onze toestellen ook het liefst zo snel mogelijk leveren, in dit geval wachten ook wij op een nieuwe levering voor dit toestel. Op dit moment lijkt het er op dat deze week 28 binnenkomt. Zodra je toestel binnen is zul je hier bericht van ontvangen. 

Reputatie 7
Badge +15

@Gis1989 Heb je je toestel ondertussen mogen ontvangen? 

Reputatie 7
Badge +15

@Gis1989 Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Ik heb hem gisteren besteld en weer niet op voorraad 

wanneer kom hij binnen?

Reputatie 7
Badge +15

@iPhone 11 pro groen Levertijd Dat is een beetje afhankelijk van het model dat je besteld hebt. Maar zoals het nu lijkt zijn de meeste groene iPhone 11 pro's deze week weer op voorraad. Morgen lijkt er weer een nieuwe levering te zijn, dus wellicht dat ook jouw toestel daar al bij zit! Als je mij laat weten welk model je precies hebt besteld dan ga ik uitzoeken of ik nog een betere indicatie kan geven.