Beantwoord

Bevestiging verlenging

  • 21 March 2020
  • 6 reacties
  • 81 keer bekeken

Vandaag mobiel besteld kon hem verlengen maar geen bevestiging ontvangen

icon

Beste antwoord door Susan_ 29 March 2020, 16:58

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Chrisje23, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Een bevestiging kan soms (vooral in het weekend) wat vertraging hebben, helaas. Maar je zou hem nu inmiddels wel ontvangen moeten hebben.. Kan je aangeven of dat zo is? Anders kijk ik graag even voor je na of de bestelling goed doorgekomen is. Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode  + huisnummer en klantnummer + mobiel nummer? Dit is alleen inzichtelijk voor jou en KPN moderators.

Ik hoor graag van je!

Goedemorgen Ik heb gebeld en mobiel is onderweg. 

Dank je wel

Maar bevestiging mail nog steeds niet gehad

Reputatie 7
Badge +21

@Chrisje23, ik zie het ook nergens staan dat de bevestiging jouw kant op gekomen is.. Foutje! Ik ga er even achteraan, wellicht kan ik een kopie contract opsturen zodra deze klaar is!

Reputatie 7
Badge +21

@Chrisje23, 24 of 25 maart heb je alsnog het contract ontvangen. Klopt dat? 🙂 Anders stuur ik hem nog even na!

Klopt heb mijn mobiel is gelukt bedankt

 

Reageer