Vraag

Bonus voor de inruil van mijn toestel niet ontvangen van Recommerce

  • 17 May 2023
  • 7 reacties
  • 51 keer bekeken

ook hier dezelfde problemen op 6 april bevestiging dat recommerce de telefoon heeft ontvangen maar de inruilbonus nog altijd niet ontvangen. Moet KPN geen andere partner hiervoor zoeken?

 

Admin: afgesplitst en een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Kruisje! Dat duurt inderdaad langer dan verwacht. Heb je al contact gehad met Recommerce? Die zijn in de eerste instantie het aanspreekpunt. 

Neem dus eerst daarmee contact op. Als die niet binnen een paar werkdagen reageren, laat het dan hier weten. Dan help ik je graag verder!

Ik heb 2 weken geleden al contact gehad en de volgende reactie gehad. 

Sabah (Reprise Recommerce)

 

5 mei 2023 16:37 CEST

 

Hallo,

 

Ik kan bevestigen dat de ontvangen documenten voor de bonus correct zijn.

 

De € 50 zal binnenkort worden overgemaakt (onder voorbehoud van validatie door KPN).

 Ik weet niet wat zij binnenkort vinden maar ik en volgens mij ben ik niet de enige vind het erg lang duren.

Reputatie 7
Badge +17

@Kruisje er zijn meer mensen die hetzelfde aangeven. Gelukkig is de rode draad daarin wel dat uiteindelijk het geld gestort wordt. Dit is altijd binnen 6 weken. En van iedereen waarbij het wel snel wordt overgemaakt horen we niks. 

Ik wil je daarom toch nog even vragen af te wachten. Als je binnen 2 weken nog geen verdere reactie hebt dan zet ik het aan onze kant door voor je. 

Volgens recommerce wachten ze op validatie door Kpn 

Zojuist onderstaand bericht ontvangen

Het spijt me voor deze vertraging, maar we wachten nog steeds op validatie door KPN om je de bonus uit te betalen.

 

Met vriendelijke groet,

Aicha

Nog altijd niets ontvangen. Aangezien kpn reclame maakt met deze bonus is voor mij kpn partij in deze en niet recommerce. Ik zou het netjes vinden als kpn de bonus uitkeert ipv recommerce.

Reputatie 7
Badge +17

@Kruisje in dat geval wil ik graag toch aansturing voor je doen. Hiervoor heb ik alleen nog de trade in referentie nodig. Die staat op de bevestigingsmail van je aanvraag. 

Wil je die hier nog laten weten?

Ik heb gisteren telefonisch contact gehad met de klantenservice hierover. Zij hebben als het goed is een interne mail hierover gestuurd 

Voor de volledigheid hier het trade in nummer K6414A44995762