Vraag

buitenland bellen

  • 26 March 2020
  • 29 reacties
  • 233 keer bekeken


Toon eerste bericht

29 reacties

KPN prepaid app? Daar heb ik nog niet van gehoord. Btw ik heb natuurlijk geen 2 x nodig. Dus 1 kan worden verwijderd. En tja hoe moet dat dan weer met de app. Laten we het eenvoudig houden. En even dat gedoe met allerlei apps eens overslaan. Daar gaat het bij mij iig veel te vaak mis. 

Iemand zet de bundel aan en 1 bundel wordt verwijderd. En dan kan ik niet weer een fout maken. 

 

Rob

Reputatie 7
Badge +17

@Didgro Oh joh, ik haal je helemaal in de war met een andere klant, excuus! Je hebt helemaal geen prepaid, maar een abonnement. Je kunt het bundelverbruik in de MijnKPN app of op de website zien. Ik zal 1 bundel aan je crediteren. Dit heb ik ook al aan je toegezegd. :smile:

Dank je wel. Heb ik toch eens op mijn KPN gekeken. En wat blijkt buitenland bundel is al 16 dagen (de dagen dat ik geen mobiel bereik had) aan het werk. Ik dacht dat dat ook veranderd zou worden,?

Groet Rob

Reputatie 7
Badge +17

@Didgro Ik heb de credit van de dubbele bundel in het systeem gezet en activeer de  nieuwe bundel pas als deze 16 dagen om zijn. Dit leek mij voor jou een gunstigere oplossing. Als ik hem nu activeer gaan de dagen al lopen namelijk! 

Reageer