Op 15 juni was ik in Canada en ik kreeg een sms dat ik me daar ook bevond.
Op 23 juni kreeg ik bericht dat ik 50% had verbruikt en kort daarop 9 op 23 juni) nog een sms dat ik 75% had verbruikt. Uit voorzorg heb ik toen op 27 juni, (toen ik weer service had want dat heb je niet overal in de wildernis) een nieuwe bundel besteld waarvan ik een bevestiging kreeg.
Mijn echtgenoot zag nl dat er 14 euro in rekening was gebracht voor belkosten buiten mijn bundel.
Op 1 juli kreeg ik een sms dat ik 100% van mijn bundel had verbruikt . Maar van welke bundel? op de sms staat geen code zodat je weet welke bundel het betreft. Vandaag heeft mijn echtgenoot met KPN gebeld. De 14 euro worden terugbetaald, heel fijn, maar wat nu met de tweede aangeschafte bundel waarvan ik 1 minuut om te checken gebruik heb gemaakt.
Ik heb geen vertrouwen meer in het gebruik van deze bundels. zie de schermafbeeldingen van mijn smsjes. wat nu te doen.
de dame van de klantenservice heeft de verbinding verbroken omdat ze ons
niet wilde begrijpen.
Beste antwoord door HenkenLIa
Bekijk origineel