Beantwoord

Complimenten voor de medewerker die mijn probleem heeft opgelost

  • 5 February 2024
  • 6 reacties
  • 142 keer bekeken

Reputatie 2

We hebben van 31-1 t/m 5-2 problemen gehad met niet kunnen bellen. Ik wil degene die dit probleem op 5-2-2024 heeft opgelost een heel dik compliment gevenšŸ‘šŸ‘šŸ‘šŸ‘šŸ‘.

Gaat omĀ  de mobiele aansluiting adres ****** huisnummer **

Admin: adresgegevens verborgen i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 6 February 2024, 12:23

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +6

HoiĀ @CorinabredaĀ wat geweldig en leukĀ om te lezen dat je zo goed geholpen bent. En de moeite neemt dit kenbaar te makenĀ šŸ¤—

Laat jeĀ gegevens achter in jouwĀ ForumprofielĀ dan kan een KPN-moderator uitzoeken welke medewerker het is geweest. Gebruik de velden gemarkeerd met 'ā€™PrivĆ©'ā€™. DieĀ zijn alleen toegankelijk voor jou en KPN-medewerkers. Je compliment zal vervolgens worden doorgegeven aan de juiste persoon.Ā 

Reputatie 2

HoiĀ @CorinabredaĀ wat geweldig en leukĀ om te lezen dat je zo goed geholpen bent. En de moeite neemt dit kenbaar te makenĀ šŸ¤—

Laat jeĀ gegevens achter in jouwĀ ForumprofielĀ dan kan een KPN-moderator uitzoeken welke medewerker het is geweest. Gebruik de velden gemarkeerd met 'ā€™PrivĆ©'ā€™. DieĀ zijn alleen toegankelijk voor jou en KPN-medewerkers. Je compliment zal vervolgens worden doorgegeven aan de juiste persoon.Ā 

Dank je wel voor je reactie. Heb het op prive ingevuld

Ā 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Corinabreda, super dat je de moeite neemt om hier complimenten door te geven. Ik ga de complimenten terecht laten komen op de juiste plek.Ā 

Reputatie 2

HalloĀ @Corinabreda, super dat je de moeite neemt om hier complimenten door te geven. Ik ga de complimenten terecht laten komen op de juiste plek.Ā 

Dank je wel JeroenĀ 

Reputatie 7
Badge +6

O, wat tofĀ šŸ¤— goed bezig @Jeroen van KPN!Ā 

Beste directie en medewerkers van KPN

Ā 

Vandaag had ik een storing vanwege een soort update, dat vannacht heeft plaatsgevonden.

Ik heb contact opgenomen met de servicedesk en kreeg Richard aan de lijn.

Ā 

Hij heeft me voortreffelijk geholpen. In alle rust heeft hij geholpen het probleem op te lossen.

Het heeft best wel lang geduurd, maar daar waar anderen misschien afhaken, is hij net zo lang doorgegaan tot het helemaal is opgelost.

Alle complimenten voor Richard, die een voorbeeld mag worden genoemd voor een goede service.

Ā 

Echt geweldig

Ā 

Vriendelijke groet

Ruud Groot

Reageer