Goedemorgen @Flash2001, Welkom op het forum! 🙂 Daar kan ik voor zorgen. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 😃 Dan regel ik dit z.s.m.
hallo marina ik heb mijn profiel aangevuld hopelijk voldoende en hoop dat je mij kunt helpen het deblokkadeslot voor payinfo op te heffen alvast hartelijk bedankt
@Flash2001, Zou je jouw 06-nummer en het klantnummer van je mobiele abonnement willen toevoegen aan je forumprofiel? Je hebt het klantnummer van je vaste diensten ingevuld en je postcode huisnummer. Zonder klantnummer mobiel abonnement en 06-nummer kan ik payinfo niet deblokkeren.
Hoi @Flash2001, Uiteraard. Ik heb het deblokkadeslot opgeheven. Over ongeveer. 2 uur kun je weer gebruik maken van Payinfo diensten. Mocht je hier nog vragen over hebben, dan kun je ze hier uiteraard stellen 🙂 Anders wens ik je een fijn weekend.
Hallo marina heel hartelijk bedankt en ook een fijn weekend M.vr.gr. Flash
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.