Beantwoord

Eenmalig akkoord voor claim lukt niet ivm technische storing / wanneer uitbetaald

  • 2 December 2020
  • 76 reacties
  • 1788 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

76 reacties

Reputatie 7
Badge +30

 

Dank je wel @DagmarM ! Dus @Erik_ zoals hierboven wordt weergegeven kunnen jullie dat wel inzien! Jammer dat jullie je klanten weer voorliegen… zo jammer dit 😥

Nee, dat kunnen wij (de forum moderators) niet inzien. Hier is een afdeling voor die dit verder afhandelt. Zij kunnen dingen inzien, en consumentenclaim kan bij hen dingen (laten) controleren. Het enige wat ik kan, en kon, is bevestigen dat als je een foutmelding krijgt bij het klikken, je al een antwoord hebt doorgegeven. Precies zoals ik het eerder ook schreef, niet meer, niet minder.

Ik kan hier, vanuit KPN, bevestigen dat dit inderdaad het geval is. De link is eenmalig te gebruiken.  Als je dan ook een foutmelding krijgt, dan betekent dit dat het antwoord al gegeven is. Hetzij omdat je misschien per ongeluk dubbel hebt geklikt. Dan is de eerste keer al doorgekomen en krijg je voor die tweede klik dan gelijk erachteraan de foutmelding. Of omdat wellicht iemand anders in je huishouden die toegang heeft tot de mail het antwoord al gegevens heeft.

 

Wat betreft de verdere afhandeling: zodra je akkoord hebt gegeven wordt het geld binnen twee weken overgemaakt. Tenzij je nog een toestel moet terugsturen. Dan krijg je het binnen twee weken na ontvangst van het toestel (mits je natuurlijk ook op Ja hebt geklikt).

Reputatie 1

@Erik_ Ja als het goed is moet mijn geld er uiterlijk a.s. donderdag of vrijdag op staan! Dus hoop ook dat dat echt zo is want we kunnen nergens terecht als op dit forum.

@Raf1 , jij had toch ook al op ja geklikt? moet jij nog iets retourneren? want anders heb jij het geld toch ook deze week?!

Dus ben benieuwd, ik heb geen toestellen meer om retour te sturen nl. 

 

Zo eindelijk weer een een reactie, anderhalf week verder bijna en nog steeds niets concreets mogen horen vanuit KPN. Messenger zegt dat ze contact gaan opnemen, hier wordt ‘bevestigd’ dat als je op ‘JA’ hebt geklikt het dan goed moet zijn… het gaat om geld teruggeven dan wordt er standaard moeilijk gedaan toch?

@DagmarM ik had inderdaad ook op ja geklikt en aangegeven dat er geen toestellen meer in bezit zijn dus verwacht het geld inderdaad ook rond donderdag  tegemoet te zien. 
 

@Erik_ echt jammer dat er zo slecht wordt gecommuniceerd want ben echt wel tevreden over jullie maar dit maakt het allemaal niet echt klantvriendelijk meer...

Reputatie 1

Nou enige vervelende is dat er niet een speciale afdeling is waar we ons kunnen wenden, dat het via een omweg moet. Je moet in zo'n uitzonderlijke situatie niet een mail krijgen met NOREPLY @ KPN. .COM want Dus hopelijk nemen ze dit mee in hun klantenservice verbetering. Als er niets te melden is gaan we ze echt niet lopen stalken maar in dit geval had het heel wat frustratie gescheeld. En ook een bevestigingsmail als je op ja had geklikt. Het blijft nu wat op de achtergrond en wij als klant of voormalig klant moeten maar bidden en hopen dat het goed komt. Als ik bijv. maandag 21 dec. mijn geld nog niet heb, waar meld ik me dan???? Dus hoop echt dat het goed gaat. @Erik_ hoop dat jij er iets mee kan om dit mee te nemen in de verbetering van jullie klantenservice. 

Hi,

Ik heb op 02.12 een mail van KPN gehad om akkoord te bevestigen van mijn claim. ik heb dit gelijk gedaan en dit is ook bevestigd. In de mail stond dat ik binnen 2 weken na 02.12 een factuur zou krijgen over de tegemoetkoming van het bedrag wat ik tegoed heb.

Vandaag is 15.12 en ik heb nog niets gezien.

Svp jullie reactie

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Bij mij precies hetzelfde verhaal.. 2 dec akkoord. Uiterlijk binnen 2 weken ? Vandaag is het al "na precies 2 weken" 

 

Gaarne antwoord.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

@Erik_ Ja als het goed is moet mijn geld er uiterlijk a.s. donderdag of vrijdag op staan! Dus hoop ook dat dat echt zo is want we kunnen nergens terecht als op dit forum.

@Raf1 , jij had toch ook al op ja geklikt? moet jij nog iets retourneren? want anders heb jij het geld toch ook deze week?!

Dus ben benieuwd, ik heb geen toestellen meer om retour te sturen nl. 

 

Bij mij precies hetzelfde verhaal.. 2 dec akkoord. Uiterlijk binnen 2 weken ? Vandaag is het al "na precies 2 weken"  

Ben benieuwd vandaag .  

 

Reputatie 1

Nou ik hoop niet dat t 4 wkn wordt..

Nou ik hoop niet dat t 4 wkn wordt..      

 

 4 is niet "uiterlijk binnen 2 weken" toch ?

Bij het akkoord geven kwam dit bericht

Als het binnen twee weken gestort wordt op mijn rekening dan is dat vandaag, gerekend van 2 december..

Reputatie 1

Nee dat klopt maar bedoel te zeggen 1 of 2 dagen later is nog oke, maar niet dat het straks 4 weken gaat worden….maar goed, we moeten toch afwachten.

Heb jij een bevestiging ontvangen toen je op “ja” heb geklikt???

Alleen de vraag of ik met de uitbetaling akkoord ging en daarna

 

Reputatie 1

Ja dat heb ik ook gehad uiteraard. Maar toen je op Ja hebt geklikt heb je toen nog een mail gehad die bevestigde dat je op Ja hebt geklikt, dat bedoel ik.

 

En daarna dit

 

Ja dat heb ik ook gehad uiteraard. Maar toen je op Ja hebt geklikt heb je toen nog een mail gehad die bevestigde dat je op Ja hebt geklikt, dat bedoel ik.

 

Nee, geen mail meer

Reputatie 1

Oke, dan heb jij hetzelfde als @Raf1  en ik gedaan...nou we kunnen elkaar op de hoogte houden wie zijn geld heeft ontvangen….ik moet het morgen uiterlijk krijgen.

 

Oke, dan heb jij hetzelfde als @Raf1  en ik gedaan...nou we kunnen elkaar op de hoogte houden wie zijn geld heeft ontvangen….ik moet het morgen uiterlijk krijgen.

 

Ik ook dan toch ? Of weet jij meer ?

Reputatie 1

Nee ik weet niet meer. Wij hebben nu alle 3 hetzelfde gedaan en moeten alle 3 deze week ons geld krijgen

Nee ik weet niet meer. Wij hebben nu alle 3 hetzelfde gedaan en moeten alle 3 deze week ons geld krijgen

 

VANDAAG ;)

 

Toch gister maar weer eens een berichtje via Messenger gestuurd dat ik nog steeds niets heb mogen horen, vanochtend deze reactie @DagmarM @Ztevil :

Goedemorgen R.! Ik zie dat er al op 3 december een akkoord is gegeven. Je zou ook al geïnformeerd moeten zijn over de tegemoetkoming. Mocht je geen mail hebben ontvangen, dan raad ik je aan ook de spaminbox te controleren.
 

natuurlijk geen mail ontvangen want anders had ik niet telefonisch, via Messenger en via dit forum duidelijkheid proberen te krijgen, het enige wat ik hier nu met zekerheid uit kan halen is dat ze het akkoord wel binnen hebben gekregen, dus morgen geld 💵? @Erik_ 

Reputatie 1

nou @Raf1 @Ztevil ik heb ook niks ontvangen, ook niet in de spambox. Want daar komen dagelijks mails op binnen dus die wordt sws door mij bekeken..en zo dom zijn we ook weer niet haha. Maar idd ik heb ook bevestiging dat mijn akkoord er is dus afwachten maar...maar als ik maandag niks heb dan ga ik weer bellen of messenger bericht sturen. Wel grappig dat ze dus nu wel wisten waar het over gaat want dat was eerst niet zo. Duimen maar!!

Hier is nog niks binnen bij jullie wel?

Reputatie 1

Nope nog niks. Heb al Messenger gestuurd of ze kunnen zien dat de betaling klaar staat.

Idem. De medewerkers weten hier geen antwoord op, want dit valt niet binnen hun dagelijkse werkzaamheden. Is er op dit forum een medewerker die hier meer over weet te vertellen?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic