Vraag

Esim is geactiveerd, maar ik kan nog niet bellen

  • 21 March 2024
  • 3 reacties
  • 37 keer bekeken

Mijn esim is geactiveerd, maar ik kan nog steeds niet bellen. Dit duurt nu al een week.

Ik ben overgegaan van Odido naar KPN, heb de esim geactiveerd, maar wat nu? 

Help! Graag snel antwoord.


3 reacties

Misschien heb je aan onderstaand artikel iets @Jak21 :

 

Reputatie 7
Badge +18

Mijn esim is geactiveerd, maar ik kan nog steeds niet bellen. Dit duurt nu al een week.

Ik ben overgegaan van Odido naar KPN, heb de esim geactiveerd, maar wat nu? 

Help! Graag snel antwoord.

Is je abonnement bij Odido al beëindigd of loopt dat nog omdat je nog in je contractsperiode of opzegtermijn zit?

Als het nog loopt dan moet je wachten tot je abonnement bij Odido beëindigd is en je nummer overgezet is naar KPN, tot die tijd moet je de simkaart van Odido gebruiken.

Op de dag dat het nummer geporteerd wordt krijg je daar bericht van, op het moment dat de Odido simkaart niet meer werkt haal je die eruit, na starten van je mobiel zou de KPN e-sim dan actief moeten zijn met je bestaande nummer.

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Jak21, welkom bij KPN! Heb je het nog werkend gekregen? Ik zie dat GeSp en N.N. je goede tips hebben gegeven, had je nog wat aan het artikel voor e-sim op de kennisbank nog gelezen? Als de problemen aanhouden dan zou ik je willen adviseren om te bellen met 0800-0402 of om even langs een KPN Winkel te gaan voor een fysieke simkaart.

Reageer