Vraag

Factuur betalen lukt niet via MijnKPN App

  • 24 October 2021
  • 3 reacties
  • 82 keer bekeken

Goedemorgen.

 

Ik heb een vraag ik krijg op mijn kpn krijg ik wel een melding dat ik een onbetaalde factuur heb maar ik zie geen prijs en ook geen informatie om het eventueel te betalen en dit geeft hij al vanaf vrijdag aan.

Waar kan dit aan liggen en is er een storing waardoor hij het zowel op de app als op de site niet weer kan geven wat het precies is ?
Graag zie ik een reactie op deze vraag 

 

Met vriendelijke groet.

 

Sigeourny

*Admin: titel aangepast voor een betere vindbaarheid


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @Sigeourny 024 , gaat het om een mobiele of thuis-factuur?

In MijnKPN kun je alle facturen zien, waarvan je eerder een mail van KPN hebt gekregen dat die factuur voor je klaar staat en die je dan in MijnKPN kunt downloaden en printen.

Ik neem aan dat je, net als de meeste particuliere klanten, via automatische incasso betaalt?

 

 

Ik heb een mobiel van kpn, maat het is dat ik de nieuwe niet kan zien hoewel ik wel een melding krijg dat ik hem kan betalen maar de factuur is niet te zien zien.

Reputatie 7
Badge +20

Wat een vreemd verhaal @Sigeourny 024 Is het inmiddels al opgelost?