Beantwoord

Factuurdatum wijzigen

  • 14 January 2019
  • 7 reacties
  • 211 keer bekeken

Goedemorgen, graag zou ik mijn datum ook aan willen passen, ik heb nl mobiel en tv,internet abonnement. Deze 2 worden op 2 datums afgeschreven... rond de 30e en 16e van de maand... niet handig... zou het allebei rond de 30e kunnen.

vriendelijke groet,

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 21 January 2019, 18:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Bel-letje, welkom op het forum. Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Reputatie 7
Badge +24
Bel-letje, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.
Ik heb mijn profiel zo goed mogelijk aangepast... met klantnummers enz
Reputatie 7
Badge +24
Dankjewel. De vaste diensten thuis heb ik op de 30ste gelaten. Je mobiel heb ik nu aangepast naar rond de 25ste, bij mobiel heb ik de 30ste helaas niet als optie. Deze wijziging kan nog wel maximaal 2 factuurperiodes duren tot het verwerkt is. Hopelijk is dit goed genoeg. 🙂
Kan het wel allebei op de 1e? Zo niet dan heb ik pech🥴
Reputatie 7
Badge +24
Nee, dat kan ik niet zo precies inplannen. Zo ver is ons systeem helaas nog niet, anders had ik dit graag voor je gedaan.
Ok bedankt voor je moeite