Beantwoord

Fluitende Umts mast

  • 24 April 2024
  • 4 reacties
  • 118 keer bekeken

Het is weer zover.

Voor de zoveelste keer staat de umts mast bij noord westen wind weer te fluiten.

waarschijnlijk zijn er weer werkzaamheden geweest en zijn ze vergeten afdek doppen te plaatsen

in de holle buizen.

Graag zsm melding voor reparatie. Afstand tot woning is 50 meter.

Voorheen heb ik al 3 keer melding gedaan via de verhuurder van de mast en ik hoop dat deze route sneller gaat.

De mast staat op de Ringvaartdijk 21, 1066DE te Amsterdam. op het sportveld van Xenios en de hondenschool.

Dank voor de medewerking

icon

Beste antwoord door Ik_Combineer 24 April 2024, 23:28

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +2

@Peter Biemans 

Op antennekaart.nl zie ik dat Vodafone, Odido en KPN in deze mast zitten. Nu is de vraag wie van de drie hebben werkzaamheden uitgevoerd?

Ik denk dat het toch handiger is om dit aan de verhuurder van de mast te vragen.

Vervelend dat je geluidsoverlast hebt.

Reputatie 7
Badge +12

Over het algemeen zijn masten of van Cellnex (vroeger dochter van KPN) of van NOVEC (Dochter TenneT) 

Voor vragen omtrent zendmasten zul je bij de eigenaar van de mast moeten zijn. Het best kunt u morgen even bellen met het Antennebureau op 088-0416100. Hun kunnen je precies vertellen wie eigenaar is van een specifieke mast en waar u dan uw klacht kunt indienen. Voor meer info zie: https://www.kennisplatform.nl/waar-kan-ik-terecht-met-klachten-over-zendmasten/

Beste kpn monteur,

 

Ik weet dat de mast van Novec is.

Daar ben ik 3 jaar geleden mee begonnen met bellen en via via kwam ik bij **** ***** terecht

van KPN en Huawei. Hij heeft me toen verder geholpen. Zelfs een 2e keer een jaar later.

Dus nu Novec bellen heeft geen zin, ik wordt toch weer door verwezen.

Wellicht weet u binnen KPN iemand die dit kan uitzetten en anders zal ik het Antenne bureau bellen


Admin: naam verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +12

Als u al weet dat het van Novec is heeft bellen naar het antenne bureau ook geen zin. Die informatie is het enige wat ze kunnen geven. Novec is deze dan ook de partij waar u zult moeten zijn omtrent klanten over de mast zelf. KPN beheerd de mast niet.

Reageer