Beantwoord

Galaxy S10 heeft geen goed bereik op huisadres, KPN biedt hier geen oplossing voor

  • 6 February 2020
  • 26 reacties
  • 450 keer bekeken

De afgelopen twee weken veel contact gehad met KPN maar kastje naar de muur gestuurd. Afdeling Netwerk zegt toestel heeft beperkt ontvangst en KPN businesscenter zeg toestel opsturen heeft geen zin.

In de Samsung S10 heeft op sommige locaties moeite met de 4G verbinding op te pakken. Laat het nu net bij mijn huis zijn. Dit i s een combinatie van Netwerk en toestel.

Diverse testen gedaan met Sony, Xperia 1, Apple Iphone 11 en S10+ en Note 10. Simkaarten gewisseld en al. Oplossing ligt in het leveren van een andere type toestel aan het netwerk is geen verbetering mogelijk op termijn. 

Het opsturen van mijn toestel is ge e n optie omdat d e S10 van mijn buurman hetzelfde probleem heeft.

 

Graag een oplossing in omruiling.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 3 April 2020, 13:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

26 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Ik houd je op geen enkele manier aan het lijntje volgens mij :thinking: Er zijn 2 mogelijke oplossingen benoemd waar je gebruik van kan maken. Dat je dit niet ziet zitten, betekent helaas niet dat ik een 3e oplossing kan creëren die je wel bevalt. Het forum is er om klanten zo goed mogelijk te helpen, niet om oplossingen tevoorschijn te toveren die onmogelijk zijn.Â