Vraag

Geannuleerde multisim blijft hangen, kan niet opnieuw aanvragen

  • 15 April 2024
  • 1 reactie
  • 15 keer bekeken

Een aantal maanden geleden heb ik mijn oude Apple Watch verkocht en destijds ben ik vergeten om het multisim abonnement op te zeggen. Vervolgens heb ik gebeld met de klantenservice om de multisim alsnog op te zeggen, en dit is ook gelukt (multisim is niet meer zichtbaar in mijn account). 

 

Nu is het zo dat ik al ruim 2 maanden een nieuw multisim abonnement probeer te activeren, maar ik steeds wordt geconfronteerd met de melding ‘er is al een multisim abonnement actief’ na de sms-controle.

 

Ik heb inmiddels al 3x met de klantenservice gebeld, waarbij ik de tweede keer werd doorverwezen naar de KPN-winkel, hier ben ik ook geweest, maar daar werd mij gezegd dat ik toch écht bij de klantenservice moest zijn. Vervolgens heb ik vorige week weer gebeld met de klantenservice en het bovenstaande verhaal uiteengezet.  Ik zou de volgende dag worden teruggebeld, maar heb tot dusver niks vernomen.

Wat is nu wijsheid?


1 reactie

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Sbolinde, welkom op de KPN Community! Is het allemaal nog een beetje gelukt. Heb je de smartphone waarmee destijds is gekoppeld nog wel in huis? Anders zou je eerst nog eens deze stappen kunnen volgen:

Hoe verwijder ik KPN Multisim van de Apple Watch?

Je hebt een nieuwe Apple Watch gekocht en daar wil je graag KPN Multisim op activeren. Maar dit lukt niet, omdat dit nog actief is op jouw oude Apple Watch. De oplossing is om de KPN Multisim van de oude Apple Watch te verwijderen. Dit kan je doen via jouw iPhone; jouw oude Apple Watch is niet nodig. Hieronder de instructies:

  1. Open de Watch-app op je iPhone.
  2. Tik op het tabblad 'Mijn Watch' en vervolgens op 'Mobiel netwerk'.
  3. Kies het informatie-symbool naast het abonnement dat je wilt verwijderen.
  4. Kies ‘Beheer KPN NL-account’.
  5. Log in met je KPN ID.
  6. Kies het eSIM-abonnement dat je wilt deactiveren.
  7. Tik op ‘Uitzetten’ en bevestig dit door nogmaals op ‘Uitzetten’ te tikken.
  8. Kies ‘Sluiten’. Multisim op jouw oude Apple Watch wordt nu uitgezet.
  9. Kies het informatie-symbool naast het abonnement dat je wilt verwijderen.
  10. Kies ‘Verwijder KPN NL-abonnement’. Bevestig jouw keuze door nogmaals op ‘Verwijder KPN NL-abonnement’ te klikken.
  11. Jouw Multisim profiel is nu verwijderd.

 

 

 

Reageer