Beantwoord

geen bevestigings mail van bestelling ontvangen

  • 21 March 2020
  • 4 reacties
  • 127 keer bekeken

Hallo,

 

ik heb zojuist mijn abonnement verlengd en een nieuwe telefoon besteld echter krijg ik geen bevestigingsmail?

 

mvg

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Noordzee 21 March 2020, 07:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@BoukjeSchneider 

De bevestigingsmail kan even duren. Zeker als je midden in de nacht een bestelling doet. 
 

Er worden een aantal checks gedaan, bv op een BKR registratie. Verder is niet elk gewenst toestel altijd op voorraad. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @BoukjeSchneider welkom op het forum! Zoals @Noordzee noemt kan het even duren voor je de bevestiging hebt! Het is inmiddels al een paar dagen later, heb je al iets van bevestiging otnvangen?

Als dat niet het geval is kun je dan je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je ordernummer en ter verificatie de laatste 3 cijfers van je iban willen vermelden in het vak “persoonlijke opmerkingen?”

Reputatie 7
Badge +28

@BoukjeSchneider

De bevestigingsmail kan even duren. Zeker als je midden in de nacht een bestelling doet. 
 

Er worden een aantal checks gedaan, bv op een BKR registratie. Verder is niet elk gewenst toestel altijd op voorraad. 

@BoukjeSchneider 

Heb je de bevestigingsmail inmiddels ontvangen?  Zit er schot in jouw aanvraag? 

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!