Vraag

Geen mobiel netwerk in Londen

  • 2 May 2023
  • 5 reacties
  • 128 keer bekeken

Vandaag geland in Londen en heb op geen enkele manier verbinding met mijn iPhone XS. Kan niet bellen en heb ook geen internet. Graag hulp


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Edwin vroege en welkom hier op ons forum!
Is het inmiddels gelukt om verbinding te krijgen? Heb je je toestel ook al een keertje uit - en aangezet sinds je in Londen bent geland? Verder kan ik je adviseren om eens een andere netwerkprovider te selecteren, dat kan een groot verschil maken. Laat je weten of je hier iets aan hebt gehad?

Jan, alles gedaan + meer wat jij voorstelt. Jammer genoeg drie dagen lang onbereikbaar, God zij dank geen rare dingen gebeurd terwijl ik onbereikbaar was

Reputatie 7
Badge +12

Jan, alles gedaan + meer wat jij voorstelt. Jammer genoeg drie dagen lang onbereikbaar, God zij dank geen rare dingen gebeurd terwijl ik onbereikbaar was

Heel zuur @Edwin vroege :(

Had je, naast het feit dat je niet bereikbaar was, wel toegang tot het internet of heb je hier ook problemen mee ervaren toen je in Londen was?

Gelukkig was er af en toe een mcdonald waar we even gebruik van WiFi konden maken of een hotel

Reputatie 7
Badge +12

Gelukkig was er af en toe een mcdonald waar we even gebruik van WiFi konden maken of een hotel

Dat scheelt @Edwin vroege al zou je hier natuurlijk niet afhankelijk van moeten zijn. Ik kan en durf helaas ook niet te zeggen wat er aan de hand was op dat moment omdat je niet op ons netwerk zat.Â