Ik heb 2 april een mobiel abonnement verlengd met een nieuw toestel. Geen bevestiging ontvangen? Inloggen op bestel status lukt ook niet?
Wanneer kan ik mijn toestel verwachten?
Beste antwoord door Maja van KPN
Bekijk origineelIk heb 2 april een mobiel abonnement verlengd met een nieuw toestel. Geen bevestiging ontvangen? Inloggen op bestel status lukt ook niet?
Wanneer kan ik mijn toestel verwachten?
Beste antwoord door Maja van KPN
Bekijk origineelHi
Als je geen bevestiging ontvangen hebt, lijkt het er op dat je bestelling (nog) niet goed bij ons binnen is gekomen. Via welke weg heb je de bestelling geplaatst?Â
Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het telefoonnummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren, zodat ik met je mee kan kijkenÂ
Â
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.