Vraag

Geen simkaart ontvangen en nu niet bereikbaar

  • 18 September 2019
  • 1 reactie
  • 30 keer bekeken

Geacht team, ik zou op 16 september over gezet worden naar KPN maar heb nog steeds geen nieuwe sim-kaart ontvangen. Kan jullie dus niet bellen maar kan ook niet gebeld worden. Wanneer kan ik de kaart verwachten? Met vriendelijke groeten,

Valerie

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30
Beste @ValerievdKraan, welkom en excuses voor de late reactie! Je had natuurlijk al lang je simkaart binnen moeten hebben. Heb je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en 06-nummer? Dan duik ik in je gegevens.