Beantwoord

Geen toegang tot internet in Italië

  • 17 April 2024
  • 4 reacties
  • 43 keer bekeken

Hallo,

Vorige maand overgestapt naar KPN, nu voor het eerst in het buitenland (Italië) en helaas geen toegang tot internet, terwijl ik zowel roaming als het uitwisselen van mobiele gegevens heb geactiveerd. Dit probleem nog nooit eerder gehad in mijn jaren bij T-mobile en Vodafone. Heel erg vervelend want navigeren etc is nu niet mogelijk. Hoe kan dit zo snel mogelijk worden opgelost?

Groeten, E.

icon

Beste antwoord door EstherDH 20 April 2024, 08:49

Bekijk origineel

4 reacties

Ik heb overigens ook al verschillende netwerk providers geprobeerd, maar dit maakt geen verschil.

Dat is geen leuke verrassing, @EstherDH .  Om het toestel uit te sluiten raden we aan om even een ander sim kaartje in de telefoon te testen.  Lukt het daar wel mee? 

Verder wil een herstart van het toestel wel eens de oplossing bieden. 

Beste Erwin,

Dank voor je reactie. Zelf nog wat andere opties geprobeerd. Uiteindelijk heb ik mijn toegangspunt veranderd van KPN mobiel internet naar KPN internet en daarna wel toegang tot het internet gekregen.

Groeten,

Esther

Beste Erwin,

Dank voor je reactie. Zelf nog wat andere opties geprobeerd. Uiteindelijk heb ik mijn toegangspunt veranderd van KPN mobiel internet naar KPN internet en daarna wel toegang tot het internet gekregen.

Groeten,

Esther

Ik markeer het als beste antwoord in de hoop dat anderen er ook wat aan hebben. Hopelijk heb je nog vakantie. Zo ja, geniet er van.

Reageer