afgelopen januari ontving ik een sms van kpn met het nieuws dat ik maandelijks 15gb extra mobiele internet zou krijgen, dat ging wen tijdje zoals beloofd, alleen deze maand ontbreken ze...
Beste antwoord door Jasper van KPN
Bekijk origineelafgelopen januari ontving ik een sms van kpn met het nieuws dat ik maandelijks 15gb extra mobiele internet zou krijgen, dat ging wen tijdje zoals beloofd, alleen deze maand ontbreken ze...
Beste antwoord door Jasper van KPN
Bekijk origineelBeste klant, vanaf nu krijg je elke maand 15 GB extra data in je mobiele abonnement. Je blijft hetzelfde betalen. Meer weten? Kijk op www.kpn.com/gratis15GB Groet, KPN
Welkom bij ons op het forum
tnx Jasper, heb mijn profiel bijgewerkt
:-)
Bedankt voor de gegevens
dank je wel ..!!!
Geen probleem Ik krijg toevallig net bericht dat de bundel weer is geactiveerd bij jouw abonnement, dus je kunt er weer gebruik van maken. Als je in MijnKPN kijkt zal je 'm als een aparte bundel bij je abonnement zien staan, die zorgt ervoor dat je de extra data krijgt. Zet die dus niet uit, want dan ben je de 15 GB kwijt.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.