Ik heb een aantal vragen waar ik via de chat geen antwoord op kon krijgen...
Via de radio hoor ik dat jullie nieuwe mobiele abonnementen hebben die gunstiger kunnen uitpakken.
Om deze reden ben ik eens op jullie site gaan kijken en wat schepte mijn verbazing, voor het zelfde geld als wat ik nu betaal, betaal ik in jullie nieuwe vorm € 2,28 minder per maand met ook nog eens 2x zoveel internet.
Dit sprak mij erg aan, want door de enorm slechte wifi momenteel in huis (hiervoor komt er aankomende week alweer een monteur van jullie langs omdat deze het vorige keer niet opgelost kreeg) gaat mijn internetbundel enorm hard.
Om deze reden ben ik gaan chatten maar degene die mij hielp kon alleen maar melden dat ik aan mijn huidige abonnement vastzit tot september en nu dus eigenlijk dikke pech heb, ondanks dat ik al jaren vaste klant ben.
Dit vind ik heel vreemd, dit zou toch voor vaste klanten automatisch naar het gunstigere abonnement moet worden overgezet?
Wij hebben zoals je wel kunt zien in jullie systeem alles via KPN.
Ook zag ik dat het abonnement wat vergelijkbaar is aan wat wij nu hebben, alles in 1 thuis standaard, nu ook goedkoper bij jullie aangeboden word, namelijk voor €61,50 i.p.v. de €68,64 die ik nu maandelijks betaal.
Hoe kan dit?
Ook ben ik benieuwd wat er in de plaats is gekomen voor mijn andere 2 mobiele abonnementen. Daar betaal ik nu €8.68 voor per maand en daar zit alleen bellen bij in. Dit is na aftrek van allerlei kortingen maar dit kunnen jullie ongetwijfeld ook in jullie systeem terug vinden.
Voor 1 van deze nummer zou ik namelijk graag internet toegevoegd hebben, maar wel in jullie nieuwe vorm en voor zo weinig mogelijk. Kan dit ook pas weer als het contract afloopt? Ik vind het maar vreemd allemaal...
Graag verneem ik van jullie wat te doen.
Ik was de laatste tijd al niet tevreden wegens de slechte wifi en tv ontvangst, maar dit stuit me nog eens extra tegen de borst.
Vaste klanten horen toch juist als eerste profijt te hebben bij goedkopere abonnementen en dergelijken?
Beste antwoord door Erik van KPN
Bekijk origineel