Vraag

Heraansluiting na blokkade

  • 25 January 2019
  • 2 reacties
  • 338 keer bekeken

Ik heb mijn uitstaande factuur binnen de door KNP uiterst gestelde tijd betaald. In het bericht van KPN staat dat ik binnen 2 uur weer aangesloten zou zijn. Nu ruim 12 uur later is dat nog steeds niet het geval. Ik ben al beland in een hoogst associale en zeer teleurstellende chat met 1 van jullie fantastische medewerkers (not).
Met het behulpzame antwoord dat ik maar telefonisch contact moet opnemen.....
kpn heeft mijn nummer op non actief gezet dus bellen kan ik niet.
Kpn hoe gaan we dit oplossen ?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @XXX XXX Allereerst is het natuurlijk jammer dat je aansluiting geblokkeerd is. Daarbij mag je altijd verwachten dat je netjes en vriendelijk te woord wordt gestaan en zoals ik het lees is dat bij jou niet het geval geweest. Het spijt me om dat te lezen. Hoe is de situatie nu? Is je aansluiting inmiddels weer actief? Ik kijk graag mee, als het nog nodig is. Zou je in dat geval jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 7
Badge +20
Ik zie dat ik geen reactie meer van je heb gekregen. Mag ik er vanuit gaan dat het probleem is opgelost? Als ik nog iets voor je kan doen dan lees ik het graag.

Reageer